Komentari

ribafish.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • periferijska magla

    imam novi post.

    avatar

    01.12.2005. (01:39)    -   -   -   -  

  • SJP

    veceras sam gledao brejvharta po 4 put i isto sam umro na tu scenu kad mu ona da neki ljek...a i ono kad ga strijela pogodi u srce i on prezivi, a onog starca u trbuh i on umre...bo...pozdrav

    avatar

    01.12.2005. (02:44)    -   -   -   -  

  • Maya

    Jeli ono Mihin trbuh? Slika ja fantastična.

    avatar

    01.12.2005. (12:08)    -   -   -   -  

  • sisajed

    @vigor, zato se i zove brave hart, inače bi se zvao pussy hart

    avatar

    01.12.2005. (14:09)    -   -   -   -  

  • Status Squaw

    šta je ovo na trbuhu?izgleda kao nožica .)) daj još slika roka, baš je smišan mali :))

    avatar

    01.12.2005. (15:09)    -   -   -   -  

  • imam dres od Nikole Žigića!

    kristijan bejl i đipson su pičcin dim za najveću zvijezdu holivuda, jednog i jedinog, BOBU...ja sam njegov najveći fan od trenutka kad je odbio dati guzice onom lapanu koji skuplja drva...gledao sam sve njegove filmove, imam njegov veliki poster u sobi i mali oltar gdje svako malo zapalim svijeću i pomolim se bogu za našega BOBU...a onda se zapitam, jebiga, možda negdje na drugom kraju svijeta se ljudi meni smiju, a da ja to ne znam pa mi žao malog pederka, ali taj trenutak brzo prođe...i da te pitam za kraj, jeste vi u kliku imali kakve srednjoškolke koje ste slali na razmjenu u druge gradove....

    avatar

    01.12.2005. (16:07)    -   -   -   -  

  • Ma fiju briju...kaos i svakodnevica...valjda? glps

    Dragi je ponosno sjajio izrekavsi: "danas je Brejvhart i gledamo ga!". Ja sam samo sa smijeskom odmahnula glavom znajuci da ce zaspat za pol sata, ez juzual. Primila daljinski i okrenula na Kartunnetvork! Dragi se nije budio do jutra!Jebote, pa ne mogu 3 sata gledat film,bio on dobar il los...Tu mac je to for mi...Ah, mi zene!

    avatar

    01.12.2005. (16:19)    -   -   -   -  

  • KGB is watching!

    Ma bolji je jučer bio Božji oklop, a pogotovo scena kad Jackie Chan u svom miceku juri po Dolcu i razjebava štandove te zatim preleće preko 4 trake ceste naše drage metropole!

    avatar

    01.12.2005. (17:28)    -   -   -   -  

  • Sonjecka

    hahaha da ozenio sam uciteljicu!!!!

    avatar

    01.12.2005. (18:25)    -   -   -   -  

  • plave tangice

    Ti si baš supač, jesi zainteresirana za malo ženske akcije.

    avatar

    01.12.2005. (20:57)    -   -   -   -  

  • liftboy

    Evo, sa plavom tangicom možeš pogledat nemoralnu ponudu ih ih ih...al ništa ne može nadjebati Navaho Groma, dvije strijele u jednom ramenu, a dvije u drugom! A frajer baca munje iz očiju i bombe ko klikere! A proser u staroj verziji "War of the worlds" (osim naboranog platna na kojem je nacrtano nebo), klasična spika nabrijanog američkog generala glede vanzemaljaca: "Okružili smo ih, sigurno će napasti u zoru!" Pod.

    avatar

    01.12.2005. (21:34)    -   -   -   -  

  • liftboy

    I jedan za kraj: ZAŠTO SU HLAČE MAJKL ĐEKSONA TAKO MALE? Zato što nisu njegove.

    avatar

    01.12.2005. (21:35)    -   -   -   -  

  • Yo momma...

    E, kaj je ovo: http://ribaworld.blog.hr ?????

    avatar

    02.12.2005. (00:40)    -   -   -   -  

  • KRTICNJAK

    Ćutim ili možda nešto mutim, a ti me shvati ili možda pati.

    avatar

    02.12.2005. (01:09)    -   -   -   -  

  • periferijska magla

    His passion captivated a woman. His courage inspired a country. His heart defied a king. Dolje kralj!

    avatar

    02.12.2005. (07:12)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    nije mihin trbuh. i rok nema na koga znat igrat nogač...

    avatar

    02.12.2005. (07:38)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    ima li kralj u gaćama malj?

    avatar

    02.12.2005. (07:38)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    bobo, skidaj gaće! ti dobro znaš da ja ne nosim gaće!!! zašto ti ljudi ne snimaju više takvih pizdarija poput kite u billa

    avatar

    02.12.2005. (07:44)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    http://ribaworld.blog.hr je neki mladić kojem je bilo super nazvat se ribafish. originalno, nadasve...

    avatar

    02.12.2005. (07:45)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    plave tangice - ja sam muško. muško s bebom. nema više akcije za mene...

    avatar

    02.12.2005. (07:48)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    liftbojže, jesi skonto da ameri svake godine moraju imat državno financirani film u kojem se bore protiv nebesa? isuse, koji kreteni...

    avatar

    02.12.2005. (07:49)    -   -   -   -  

  • Big Bro

    Brejv hart je j....o dobar film i valja ga gledati bar jednom godišnje, ali bez prisustva žena, one samo kvare ugođaj.

    avatar

    04.12.2005. (08:28)    -   -   -   -  

  • VELKOM TU KREJZISVIJET

    hahahahaha a jebote ljeb.....

    avatar

    04.12.2005. (14:38)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...