Komentari

ana1981.blog.hr

Dodaj komentar (111)

Marketing


  • zgdnevnik

    Bolji muškarac je nemoguće postat :) I btw to sve se da primjenit na sve muškarce....

    avatar

    27.11.2005. (21:54)    -   -   -   -  

  • Jedy Master Peace

    Ko je učiteljica? Ak si ti onda dolazim i po drugu diplomu!!!!

    avatar

    27.11.2005. (21:54)    -   -   -   -  

  • matheo

    Jer i onaj "čiko" na slici bio na tečaju? Ne čini mi se baš... ;)

    avatar

    27.11.2005. (21:58)    -   -   -   -  

  • Sinovi lavova između rijeka Eufrata i Tigrisa

    koji će nam onda kurac žene?

    avatar

    27.11.2005. (22:01)    -   -   -   -  

  • Jezični savjetnik

    Ja sve to znam, ali zato pišam kraj školjke. :D

    avatar

    27.11.2005. (22:03)    -   -   -   -  

  • Bugenvilija

    Poslat ću ti sve svoje muškarce na naukovanje, mislim da im neće biti na odmet. Posebno one mlađe ;)))

    avatar

    27.11.2005. (22:05)    -   -   -   -  

  • zgdnevnik

    Ni ja ne vjerujem. Zapravo to nije istina. Definitivno je to laž. Ako ne i neistina...

    avatar

    27.11.2005. (22:06)    -   -   -   -  

  • Credo

    :-) Ti si Ivkica zabavna znaš?! :-)

    avatar

    27.11.2005. (22:06)    -   -   -   -  

  • nema me

    ha ha ha ha ha eto baš sam se fino prisjetio svih svojih bivših žena i većine djevojaka, kao da si upravo po njima pisala taj tečaj. e fakat si većina vas svašta umišlja....

    avatar

    27.11.2005. (22:08)    -   -   -   -  

  • Kirshna

    dobro bi nekima došao taj tečaj!

    avatar

    27.11.2005. (22:11)    -   -   -   -  

  • z.l.e.v.A.n.k.a.

    @dr-da se? Ajd da vidim! @Jedy-Ja sam učiteljica :) @mich-on je još premlad za ovako težak tečaj @sišo-tako dakle.. pitat ću ja Đurđu.. @Scorpy-dođi na tečaj! @Bugi-može, može, pošalji i Ivana ;) @dr-misliš da to nije istina? I ja isto. To je laž. Neistina. Izmišljotina. To su sve lagatelji jedni. @Credo-Ivkica?? opet.. koja Ivkica?? @creativa-kolko si ti žena imao?? zvuči puno.. (to ja dobila na mail.. pa reko da podijelim sa rajom..)

    avatar

    27.11.2005. (22:11)    -   -   -   -  

  • Ire

    > moj davnosrednjoškolski profa iz povijesti uvijek je nama curama govorio kako je puno bolje imati muškarca brlju nego pedantnog muškarca; brljo te možda izludi, ali na muško-samo-njima-svojstven-šarmantan način, dočim ti pedo popije krv na slamku i u tome nema ničeg šarmantnog. dotični je profa također tvrdio kako su najljepše žene na svijetu mulatkinje, ali to je druga priča :))

    avatar

    27.11.2005. (22:27)    -   -   -   -  

  • gawrun

    pitanje? zašto, umjesto da muškarci spuštaju, ne bi žene podizale dasku?

    avatar

    27.11.2005. (22:29)    -   -   -   -  

  • z.l.e.v.A.n.k.a.

    @ire-jesu, mulatkinje.. uf.. @gawrun-jer i vama ponekad (ako ne i svaki dan) treba spuštena daska, a nama nikad ne treba dignuta. Zato, kompromis: sve daske spustiti. I onu za sjediti i poklopac. I svi sretni.

    avatar

    27.11.2005. (22:32)    -   -   -   -  

  • lolina

    šaljem dva na tečaj , jednog malog i jednog velikog

    avatar

    27.11.2005. (22:34)    -   -   -   -  

  • Ma fiju briju...kaos i svakodnevica...valjda? glps

    hehehe! Moj Dragi je sve vec usavrsio uz tetu uciteljicu BlogistiKu!!! (jedino kaj ne vozim pa tu nemre brundat ;) a i nekak nam shopping jos treba dorade!!!)

    avatar

    27.11.2005. (22:57)    -   -   -   -  

  • Blokče F. Kobajaši

    Nijedan ne bi dočekao dodjelu diploma...;))

    avatar

    27.11.2005. (22:59)    -   -   -   -  

  • blablablablablabla....!!! :o)

    svaka cast......... ja sam se bas potrgala na ovo!

    avatar

    27.11.2005. (23:11)    -   -   -   -  

  • Dropkick

    Koliko predrasuda u jednom blogu,nevjerojatno. Porazgovarat ćemo o ovom uz burek.

    avatar

    27.11.2005. (23:15)    -   -   -   -  

  • Zeko zna

    uz tolko zamjerki, nije ti nikad palo na pamet da su možda žene te kojima treba škola??? :)))

    avatar

    27.11.2005. (23:29)    -   -   -   -  

  • Zeko zna

    ... i ovo što gavrun kaže.... pa ne treba ni nama nikad dignuta daska. To je mi radi vas dižemo kako nebi morale sjest na ispišanu :))))

    avatar

    27.11.2005. (23:32)    -   -   -   -  

  • Jedy Master Peace

    Kao što sam i rekao. Dolazim i po drugu diplomu!!! Bit ču najbolji učenik! Čak ću donijeti i jabuku!!

    avatar

    27.11.2005. (23:48)    -   -   -   -  

  • z.l.e.v.A.n.k.a.

    @lolina-taman ima mjesta! @Ka-bravo učiteljice! @blokche-misliš? Ovaj tečaj garantira uspjeh! @kaathy-trebaš ljepilo? ili nešto.. @Zoki-burek vrijedi! Nema bez bureka ništa! Kakva čokoladica, burek, burek!! @ZZ-ne, žene održavaju tečaj. Ma vi ne znate pišati, u tome je problem. @Jedy-jabuku? hm.. radije neki burek.. ili pečenog piceka.. ili palačinke.. Jabuke su zdrave..

    avatar

    27.11.2005. (23:55)    -   -   -   -  

  • Rock Roll

    Ma da! Vi bi napravile žene od nas!!! I onda bi zaista došlo do apokalipse (svi bi se međusobno poklali) jer je opće poznato da žene zapravo mrze druge žene (osim rijetkih prijateljica). :-DDD

    avatar

    28.11.2005. (00:42)    -   -   -   -  

  • periferijska magla

    ako sam dobro shvatio, Vi ste koordinatorica ove nazovi škole. 2 pitanja, 1. zar se suđe i beštek ne operu ionako sami poslije jela? 2. što je to košara?

    avatar

    28.11.2005. (01:01)    -   -   -   -  

učitavam...