Komentari

kava.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • Message In A Bottle

    nisam baš neki ljubitelj kave (draži mi je miris nego li okus), ali popijem tu i tamo bijelu, kapuccino ili kavu sa šlagom... Budem oprobala i tvoj recept, ali svrati kod mene. Ja cu ubrzo poslat recepte za bozicne kolacice, pa da imas nesto gricnut uz kavu... Pozdrav!

    avatar

    27.11.2005. (19:11)    -   -   -   -  

  • Ribac

    Mmmmm... šteta što je ovako kasno, morat će kuhinja pričekati od sutra...

    avatar

    28.11.2005. (21:41)    -   -   -   -  

  • Sailor Moon for ever

    moram priznati nešto, nisam neka LJUBITELJICA kave... jednostavno ne podnorim nešto tako vruče kao kava ujutro, a i okus mi se nimalo ne sviđa... bljak... ali, nema veze (jel tako???), a što se tu može... hej kava, stavila bi baner na svom blogu da te ono svi mogu posjetiti, e ali neznam koga... pa onda na mom blogu na desnoj strani, ispod banera ti piše koje pozicije možeš uzeti, bilo bi ljepo da se javiš i kažeš... :P

    avatar

    04.12.2005. (20:23)    -   -   -   -  

  • ...leptirić...

    ja ni ne pijem kavu u biti :) hmmm....eventualno kakav nesscafe...i to od vanilije....el se to računa? ok, ne znam zasto mi je to palo na pamet...ali je :)

    avatar

    05.12.2005. (10:14)    -   -   -   -  

  • ~Mind Freedom~

    jesi li ti ovisna o kavi?

    avatar

    06.12.2005. (23:51)    -   -   -   -  

  • maja

    njam, njam:)))

    avatar

    12.12.2005. (02:37)    -   -   -   -  

  • vlatka =)

    joj jako je fino,probala sam!!mmmm!!! =)

    avatar

    22.12.2005. (20:30)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...