Komentari

gulistan.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • Lily

    'Smrt demokracije klinički se potvrđuje onda kada suci i novinari prestanu odgovarati za svoj posao javnosti i pristanu podilaziti i služiti vlasti' (citirano iz clanka »SLUČAJEVI« MATVEJEVIĆ I LADIŠIĆ: KAKO HRVATSKA STREMI K EUROPI, A KLIZI U SIBIR sa stranica HND-a). Mislim da ovo sve govori...

    avatar

    14.11.2005. (20:25)    -   -   -   -  

  • Thanatz

    otkad ne kupujem novine, mirniji sam. imam predrasude prema vrsti ljudi koji su vijesti, a kako su opravdane, ne trebaju mi novine da mi potvrdjuju uvjerenja.

    avatar

    14.11.2005. (22:27)    -   -   -   -  

  • NF

    zamisli, onaj bloger joe pellena branio presudu, pa sam ga lupio kopitom u glavu na njegovu blogu, te dobio mailove da budale treba ignorirati...

    avatar

    15.11.2005. (11:51)    -   -   -   -  

  • goliručak

    mogu mislit kako tebi to izgleda izdaleka. kad si u bari apsurda, plivaš, ne misliš stalno: ovo je apsurdno, ovo je apsurdno. ipak, svako malo me količina ludila i glupila uspije iznenaditi!

    avatar

    16.11.2005. (18:09)    -   -   -   -  

  • Shadow Boxer

    ma nasi su sudovi koma, nikakva reforma sudstva to nece promjeniti, jer treba promjeniti ljudi, treba eliminirati taj balkanski nacin misljenja i rjesavanja stvari

    avatar

    27.11.2005. (22:03)    -   -   -   -  

  • JulieMelone

    I think my life has changed after going through these images. They’re so inspirational that I can just feel my creativity level kick up a notch.
    Business logo designer

    avatar

    03.02.2012. (11:05)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...