Komentari

ana1981.blog.hr

Dodaj komentar (41)

Marketing


  • Kirshna

    ja sam gledala jedno 2 epizode i sapunjača je katastrofa...ne gledam ju više...nisi ništa propustila...

    avatar

    13.11.2005. (11:28)    -   -   -   -  

  • scarabus

    nije los ovaj mali.kaj si se raspisala o tak necem.zanimljivije je o baukacima..

    avatar

    13.11.2005. (11:49)    -   -   -   -  

  • Amberka

    odlično objašnjenje zaleđa :)

    avatar

    13.11.2005. (12:08)    -   -   -   -  

  • Cordelia

    Kako su mi dosadne i na tv-u, tako sam ovaj tvoj opis epizode čitala na prestoke. Tako na brzinu čitajući shvatila sam samo da bi svi nešto mutili s Veljačom.

    avatar

    13.11.2005. (12:11)    -   -   -   -  

  • tija

    ja sam gledala par puta, radnja nije loša,al nemam ja živaca općenito za sapunice, razvlače se do boli..a to stvarno boli... :)

    avatar

    13.11.2005. (12:16)    -   -   -   -  

  • d.

    Isusek, Bogec, ma jel to moguće??? Zleeva??? 30 epizoda??? A, jooj, koji bed, koja bedara, koja smola, koja pušiona, al dobro, zlevach, otprilike si to skontala, bistra si ti zlefche, ali... ipak... mislim da frizerja ne bu bila s Teom, fuj Teo, nego s Markovim cimerom Dalmatincem, fuj cimer. Filip aka Marko mi se čini baš bezveze, zato kaj u jednom intervjuu nije imao pojma tko je napisao Da Vincijev kod. Kao... rekao je da to sad čita, nešto se sva spetljao, sprtljao... i tak. Nada Gaćešić Livaković je Fenomenalna. Ma zaakooon ;)) Sigurna sam da sve te silne uloge dobiva zbog neizmjernog glumačkog talenta, a ne zato što je tamo nešto u televizijskom vijeću... nešto je... predsjednica ili nešto. Ma, legendarna je! I tak...

    avatar

    13.11.2005. (12:18)    -   -   -   -  

  • gawrun

    scar je u pravu (za temu posta, za početak komentara ne bih se htio miješati)

    avatar

    13.11.2005. (12:22)    -   -   -   -  

  • Cranberrie

    hahahahh fakat si luda.... na grub asfalt... hahhahahahahahha

    avatar

    13.11.2005. (12:45)    -   -   -   -  

  • medi

    ja nisam uspila sve popratit. znas vise sam vizualni tip :P

    avatar

    13.11.2005. (13:17)    -   -   -   -  

  • matheo

    dobro si ti to nama objasnila... ja bacim oko kad nemam pametnijeg posla...

    avatar

    13.11.2005. (14:05)    -   -   -   -  

  • personal...

    fujfujfuj rvacke sapunjare!!! ali ipak je ZABRANJENA LJUBAV ZAKON! :D

    avatar

    13.11.2005. (14:09)    -   -   -   -  

  • Highway Star

    Točno sam znao...završiti češ kao prestroga/živčana/ozloglašena nastavnica engleskog jezika koju nitko ne voli osim njezinih 23.5 mačaka koje ima u kući i njezinog uvijek vjernog TV-a i sapunica i čipsa i frižidera i tako to...buahahaha...a jebiga...BTW dozvoli da primjetim kako si se grdo umislila od kad si na kul listi...nothing personal ofkors...

    avatar

    13.11.2005. (14:30)    -   -   -   -  

  • antibiotic

    Ti si pukla:)

    avatar

    13.11.2005. (15:20)    -   -   -   -  

  • Ma fiju briju...kaos i svakodnevica...valjda? glps

    Luda si! ;) LOL!

    avatar

    13.11.2005. (15:25)    -   -   -   -  

  • Lav Afrički

    Znam ja tko je Andrija, ako misliš na njega

    avatar

    13.11.2005. (16:06)    -   -   -   -  

  • z.l.e.v.A.n.k.a.

    @scar-već sam pisala o tome, nemrem opet.. @Amber-hvala, hvala ;) @Star-kakve veze imam ja kao učiteljica s ovim postom? I kakve veze imaju mačke s bilo čim? Vrijeme je za tvoj lijek, kak mi se čini. @anti-na pol. @muf-da, na njega! Ko je on??

    avatar

    13.11.2005. (16:21)    -   -   -   -  

  • zgdnevnik

    Ja mislim da će svi bit sami jer je to ljubav u zaleđu... Bolje se ti primi sendviča hehe. Sa žemljama koje su onak fino razrezane po pola a ne neke okruglaste kajzerice...

    avatar

    13.11.2005. (19:02)    -   -   -   -  

  • škropec

    čudo od bloga.....ne znam zašto mi se nije otvorio ovaj post ali nema veze.....imaš komentar na prošlom koji je trebao biti na ovom.......pozdrav......

    avatar

    13.11.2005. (21:58)    -   -   -   -  

  • z.l.e.v.A.n.k.a.

    @luka-da bar ostanu sami.. nešto drukčije od ostalih.. Žemlje.. hrana.. mljac.. @škropec-ma nisi me zanemario, sve ok :) Divno mlado biće :) hvala, hvala, eto, sad ti meni izmamio osmijeh, thanks :*

    avatar

    13.11.2005. (22:54)    -   -   -   -  

  • periferijska magla

    ja: ej, mala. jesi ti jelena? jelena:da.... ja: drago mi je, ja sam lovac na jelene.

    avatar

    13.11.2005. (23:26)    -   -   -   -  

  • Erogeni genij s Venere

    ahaha, ,blacky, i ti si se navukla vidim! ja sam isto sad u subotu tek počela gledat reprize i pohvatala konce uz maminu i tatinu pomoć, svi ludi za sapunjačom! :) moram pogledat na kiosku možda postoje sličice i albumi i to..da budemo pravi fanovi!

    avatar

    14.11.2005. (00:01)    -   -   -   -  

  • Credo

    Ako toliko to mrziš, kako te je volja napisati ovoliki tekst na tu temu?

    avatar

    14.11.2005. (01:29)    -   -   -   -  

  • seoska idila

    sorry, ali sam sredinu malo preskočila...nebrem ja to gledati, a bome ni čitati...

    avatar

    14.11.2005. (08:47)    -   -   -   -  

  • ..::kutak za mene... moje utociste::..

    ne volim sapunice... kada pomislim na rijec sapunice uvijek mi padne na pamet ona glupa "Marisol"...

    avatar

    14.11.2005. (10:14)    -   -   -   -  

  • lanterna

    Pokusala sam pratiti opis tvojih zavrzlama, ali sam se pogubila medu slikaricama i frizerkama i nekoliko muskih imena (kojima nije spomenuto zanimanje. Zar su svi futbaleri?) Nisam vidjela seriju, ali mi je drago da sam u toku. Isto dobro da se Serbian malo cuje, mozda ta sapunica zeli pridonijeti emancipaciji Serbianaca u nas. Je su li Native speakers ili samo lose imitiraju? pozdrav. Izvjestavaj na redovito vrijedna peglacice

    avatar

    14.11.2005. (10:39)    -   -   -   -  

učitavam...