Komentari

ana1981.blog.hr

Dodaj komentar (77)

Marketing


  • personal...

    nikad ne budem zaboravila kad sam ko mala (sjećam se) išla doktorici i došel je jedan mali klinjo... manji od mene... ja sam imala crvenu majicu... a on se u nju utrljal... a ja kao mala nisam kužila kaj radi... posle mi je tatek rekel da je obrisal šmrklje u mene... :D mala budala:) pusek:)

    avatar

    06.11.2005. (03:57)    -   -   -   -  

  • Erogeni genij s Venere

    i ti se onda ideš gadit mojim glistama. ružičastim. sočnim. joj joj.

    avatar

    06.11.2005. (05:07)    -   -   -   -  

  • Highway Star

    :DDD Jebote,baš jedem dok ovo čitam,sad si mi malo otežala,ali OK...glasah,i JA SAM NAPRAVIO NEKU ANKETU KOD SEBE...hahahaha,ajde pliz piši malo češće,dugo te nema :(

    avatar

    06.11.2005. (07:37)    -   -   -   -  

  • Kirshna

    a jooj fuuuuuuuj,ja bi povračala da sam to vidjela...gade mi se takve stvari...mislim da mi se poslije ovoga i jutarnja kava podigla...Ništa čudno,ja povračam kad netko piri nos kraj mene :-) kiss!

    avatar

    06.11.2005. (07:53)    -   -   -   -  

  • Henryev svijet

    Ajme pa ti imaš besplatne obroke na poslu i to svježe... Totalno bi se mijenjao s tobom :)

    avatar

    06.11.2005. (09:13)    -   -   -   -  

  • nema me

    pa meni je bilo jasno pred 35 godina da djeca jedu šmrklje jer nije bilo čipsa, ali danas ... zbunj, zbunj

    avatar

    06.11.2005. (09:33)    -   -   -   -  

  • Zeko zna

    eraser, earaser, ears, ear = UHO! Ti uopće ne kužiš kako riječi evoluiraju :)

    avatar

    06.11.2005. (10:02)    -   -   -   -  

  • blablablablablabla....!!! :o)

    fuuuuuuuj........ decko barem ne treba trositi pare za marendu! :O)

    avatar

    06.11.2005. (10:56)    -   -   -   -  

  • seoska idila

    vele neki da je TO fino slano...bljak...

    avatar

    06.11.2005. (11:00)    -   -   -   -  

  • Forgettin's cheap in Mexico

    ali morski pas... pa cemu ih ucis kad misle da je to morski pas:D ili jelen:D

    avatar

    06.11.2005. (11:00)    -   -   -   -  

  • z.l.e.v.A.n.k.a.

    @majena-tko zna zakaj se mali u tebe UTRLJAL.. jel bio flek poslije? @pojzonka-ma meni su gliste poslastica. @Star-idem pogledati anketu.. @Kirshna-i ja sam skoro, biliv mi.. nisam k sebi mogla doći od idilične slike.. Ljubav čovjeka i šmrklja. @Henry-da, da, besplatne tople obroke ;D @creativa-danas se život prebrzo odvija, nemaju vremena za pauzu, za pojesti sendvič.. pa onda na satu iskopaju snack.. @Zeko-uopće ne kužim, vidiš ti to! Hvala što si mi rasvijetlio slučaj.. @kaathy-vidiš, pametan je on.. a mi, budale, trošimo lovu na tamo neke piliće.. @rudarka-vele, ha? A ti ne znaš iz osobnog iskustva? Ne znam, nekako mi nisi baš uvjerljiva.. @ofca-ma jelena nismo ni učili kaj je najvažnije! Učili smo kak se kaže sob, ali jelen.. Morski pas je bio u prvoj lekciji, ne znam kak su ga povezali s gumicom.. Možda da mi Zekan moj rasvijetli slučaj..

    avatar

    06.11.2005. (11:13)    -   -   -   -  

  • .::Mačak. u čizmama::. REINVENTED

    joj zleva učiteljica =) nećem komentirat hihihi =P

    avatar

    06.11.2005. (11:55)    -   -   -   -  

  • scarabus

    odurno, nije mi tak strasno kaj ruju, to svi klinci rade, al kad vidim da jedu.uf.buger=baukach.

    avatar

    06.11.2005. (11:58)    -   -   -   -  

  • Kirshna

    ja ne znam šta bi poduzela kad bi to vidjela...nema smisla nešto reći djetetu...možda je to kućna kultura

    avatar

    06.11.2005. (12:34)    -   -   -   -  

  • Amberka

    interesantna su ti ta deca...koprivnica, veliš?

    avatar

    06.11.2005. (14:44)    -   -   -   -  

  • Vražja žen(s)ka

    sva sreca da sam rucala netom prije blogocitanja:-))

    avatar

    06.11.2005. (14:49)    -   -   -   -  

  • Utopistički kodeks dviju konfuznih neofobijki

    malo mi je mučno od tvog posta!!;)))

    avatar

    06.11.2005. (15:50)    -   -   -   -  

  • Na kraju livade cvijet zahvaćen dok je plug prolaz

    pokaži djeci kak se kopa nos, ajde zlevo možeš ti to:*

    avatar

    06.11.2005. (16:21)    -   -   -   -  

  • Šutim

    Zato su nekad djeca morala držati ruke iza leđa na satovima. A to kaj te bale još i jedu...e pa to se zove reciklaža i danas je jako u trendu

    avatar

    06.11.2005. (16:37)    -   -   -   -  

  • marisi

    ahuahua...tako je ucenicima moje mame bio glavni dozivljaj kad su je vidli jebo te na moru!!! U bikiniju!!! Kako se izlezava na plazi!!! I kcer joj, jebote, ima pupak probusen!!! Dzizs! :D

    avatar

    06.11.2005. (17:59)    -   -   -   -  

  • z.l.e.v.A.n.k.a.

    @mačak-ajde, ajde, da te vidim! @gogo-mljac! @Amber-je, je, Koprivnica.. @Vražica-pa nije tak strašno.. hehe @Soon-ma jel? Od čega? @Anabella-da, imat ću DOP i DOD na tu temu.. @Tra-reciklaža, lol @marica-u jebote.. nije to mala stvar..

    avatar

    06.11.2005. (18:24)    -   -   -   -  

  • † Luna †

    Ah...to je moja škola? Mislim ti pjuplsi??? Kojem 5. razredu predaješ na mojoj školi??? Ja sam Braća Radić...???

    avatar

    06.11.2005. (19:12)    -   -   -   -  

  • z.l.e.v.A.n.k.a.

    Tako mlada, a već ima svoju školu.. U moje vrijeme toga nije bilo.. Svi smo išli u državnu.

    avatar

    06.11.2005. (19:29)    -   -   -   -  

  • † Luna †

    Pa nisam mislila na taj način...da...no daj odgovori...kojem 5. razredu??? Kak se prezivaš??? Možda te znam...

    avatar

    06.11.2005. (19:33)    -   -   -   -  

  • Vitezica Lutalica

    Ha, ha, uvijek me nasmiješ. Slaba si na telad :-). Inače to što pišeš da kad smo bili klinci učiteljice "nisu nigdje živjele", "one su naprostole bile", neka viša sila, poput prirodne sile. Ona ne spava, nije umorna, ne jede, ne ide na wc... Jebate ko da je Barbie! A kad smo odrasli... Imam frendicu koja je učiteljica, nekako se baš nije našla u tom poslu. Predaje nekoliko predmeta, ali u srednjoj školi i jedva čeka da zbriše, škola je samo privremena stanica. Samo bus nikak ne dolazi, ili tramvaj ili bilo koje prijevozno sredstvo da je odbaci do sljedeće stanice. Ali, OK je, ona je fighter, tak da i u školi (pretežno muškoj) se snalazi sasma dobro, čini mi se da bi mogla imati nadimak Shedevil! Jednom sam joj to rekla pa se samo nasmijala, nije ništa rekla, ali mislim da joj se svidjela ta ideja. Pozdrav!

    avatar

    06.11.2005. (19:34)    -   -   -   -  

učitavam...