Komentari

crnalegija.blog.hr

Dodaj komentar (126)

Marketing


  • Šljiva

    Za dom spremni!Pozdrav svim ustašama od Slavonca iz Požege.Opet će se gusta magla spustiti da očistimo Hrvatsku od niže rase Cigana,Židova,Srba i crnaca.Ovdje u Slavoniji ima puno Ustaša koji su željni krvi,a ja sam jedan od glavnih.Ljeto stiže munja nebom sijeva,oj Srbine vadit ću ti crijva. Šljiva iz Požege

    avatar

    11.10.2005. (18:38)    -   -   -   -  

  • dreamless

    to te ja pitan :o)

    avatar

    13.10.2005. (16:36)    -   -   -   -  

  • juka

    Sljiva nisi svjestan koji si ti idiot.U cije ces ti to ime ocistiti Hrvatsku budalo jedna.Poklopi se usima i ne javljaj se vise.toliko gluposti u toliko malo rijeci odavno nisam procitao

    avatar

    16.10.2005. (19:18)    -   -   -   -  

  • Šljiva

    De mali šta sereš?Ne znaš ti što su slavonske Ustaše. Zašto uopće posjećuješ ovu svetu stranicu ti pederčino partizanska.I ti si neki Hrvat.Samo sramotiš sveti i čisti hrvatski narod.Zbog takvih kao što si ti NDH je srušna,ali znaj da Ustaše žive vječno i doći će po tebe govno komunističko.Za dom spremni!!!!!Bog i Hrvati!!!

    avatar

    18.10.2005. (12:43)    -   -   -   -  

  • sve ce vas srbi kurcem pobediti

    avatar

    15.06.2006. (14:16)    -   -   -   -  

  • Prčiguzov blog

    Ja sam za Dr. Antu Paveliča i njegove stavove!
    Njegova idea o slobodnoj hrvatskoj me zadivljuje, ali mi se nesviđa kako je provedena.
    Ja se kao ustaša zalažem za slobodu i ljubav prema svima Hrvatima, Srbima i drugima.
    Prokleti bili istrjebljivači kao Hitler i neke ustaše.
    Ustaše su nastale ustankom i borile se za slobodu.
    Kao ustaša ja sam domoljub i odan vjernik Bogu, ali zalažem se za demokraciju i ljudska prava.
    Protivljujem se logorima, oni koji su za logore su jebeni zločinci a ne patrioti.
    Ako imate komentar pls ostavite ga na mojoj strani.

    avatar

    23.06.2006. (00:37)    -   -   -   -  

  • Antiša

    Šta se ono na Dinari sjaji,
    Paveliću slovo U na glavi!

    avatar

    27.06.2006. (12:20)    -   -   -   -  

  • N.D.H

    Za dom uvijek i uvijek cu biti.
    Ajd svrati do mog i ostavi trag.
    Poooozzzz!!!!!!

    avatar

    01.07.2006. (20:11)    -   -   -   -  

  • cthulhu

    ovakvi blogovi su dokazi da ustase nemaju bas velik I.Q.

    avatar

    20.07.2006. (17:23)    -   -   -   -  

  • DOMOLJUBNE PJESME

    **UPDATE**

    http://domoljubnepjesme.blog.hr

    avatar

    07.08.2006. (21:07)    -   -   -   -  

  • Ochif

    vi ste sramota.....budite Hrvati, volite svoju zemlju, a ne ponašajte se kao bezumne ubojice...

    avatar

    11.08.2006. (21:05)    -   -   -   -  

  • Navanda

    Je si ti onaj koji je Ashlee zbisao blog?? Ashlee blog
    Ako jesi vrati joj jer je jako tužna i plače!!!!!!!Jesi ti onaj koji je i MENI zbisao blog??

    Moj blog

    avatar

    21.08.2006. (10:08)    -   -   -   -  

  • Navanda

    ????

    avatar

    21.08.2006. (10:08)    -   -   -   -  

  • Ustaski Pokret

    www.UstaskiPokret.com

    avatar

    21.08.2006. (11:58)    -   -   -   -  

  • manunba

    Zguzit cu ti tu gospodjicu gospu, dobra je, hahahahaahhahahahahahaha
    Jebem ti gospu
    Jebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuJebem ti gospuvJebem ti gospuJebem ti gospu

    Napusi se kurca, da ja sam komunist, srbin i cetnik, da da da pa shta sada, a shta?????

    avatar

    14.09.2006. (17:10)    -   -   -   -  

  • Dr[opa] a.k.a. Ho† Sauce

    za dom SPREMNI!

    avatar

    17.09.2006. (21:21)    -   -   -   -  

  • hercegovac

    Djed mi je poginio u crnoj legiji 1945. ubili su ga partizani. Naime na kraju rata 1945 dok su vodili zarobljenike kroz jedno hrvatsko selo netko mu je bacio komad kruha, pošto je on bio dosta visok uhvatio je preko žice, tada je se okrenuo partizan (srbin), i pitao tko je od vas uzeo komad kruha, svi su šutili, izveo je desetoricu i rekao streljat ću vas sve po redu ako ne kažete, onda je jedan od njih rekao da je to Božo, odvojio ga je od ostalih izvukao pištolj i pucao mu u čelo, i rekao ostalim da krenu, kad su krenili on je još bio živ, pomakao je ruku, ovaj se vratio i rekao: Jebem li ti majku ustašku zar si još živ i pucao mu još dvaput u glavu.
    Kad su se vraćali u ljubuški njegova majka nije ga vidjeli među ostalim, ostali njegovi suborci od kojih su još neki danas živi ispričali su tu priču, nikad nisu rekli tko ga je izdao iako znaju.. Eto to je jedna priča koju sam jako skratio, poslje 95. god nije se ništa promjenilo, mi Hercegovci (hrvati) ostali smo zauvijek za vas Bosanci, mi koji volimo domovinu više od svega nemamo je, nemamo imena, nemamo države, kada igra hrvatska reprezentacija pitaju se zašto u hercegovini ne naviju za svoju reprezentaciju Bosnu i hercegovinu, šta oni imaju sa hrvatskom. 95. godine je izgubljen rat mi koji smo bili na prvim linijama ostali smo odbačeni, hrvatska nas nije htjela, mi smo za vas građani drugog reda, gledamo Htv, na svatovima pjevamo hrvatske pjesme, za svaku svečanost slušamo Hrvatsku himnu, vješamo hrvatske zastave, a na kraju ispada Tko su ovi cigani što se nama udvaraju kao kurve, konkretno 80% hrvata- iz hrvatske potvrdit će ovo. Uskoro nećemo moći bar simbolima biti uz hrvatsku, u cijeloj BIH - ostalo je smao nekoliko hrvastki gradova.

    avatar

    19.09.2006. (09:36)    -   -   -   -  

  • ARMADA HALUBJE

    -U- RIJEKA
    ARMADA
    VJERNO HAL-U-BJE

    avatar

    29.09.2006. (14:31)    -   -   -   -  

  • Kristijan

    Odlican blog, posjetite moj, jos je u fazi izrade, napravljen je da pokaze istinu o Hrvatima:
    http://kristijan.wordpress.com/

    avatar

    04.10.2006. (22:42)    -   -   -   -  

  • uzo_Th_stobreč

    VOLIJA BI ZNATI TKO OVAJ BLOG UREĐUJE...KO GOD DA GA UREĐUJE NEKA OSTAVI MAIL ILI KOMENTAR NA MOJ BLOG...

    BOG I HRVATI

    avatar

    08.10.2006. (20:18)    -   -   -   -  

  • mala martina

    LEGENDO SVAKA ČAST....
    --------BOG I HRVATI--------

    avatar

    11.10.2006. (19:14)    -   -   -   -  

  • uzo_Th_stobreč

    ovde jedan Ustaša iz Stobreča(kraj Splita)...Zanima me tko uređuje ovaj blog...pa bih zamolio da kontaktira sa menom...

    mene moja mene moja naučila mati da ja pjevam da ja pjevam živjeli Hrvati

    avatar

    15.10.2006. (23:36)    -   -   -   -  

  • Hidden_hacker

    Nice samo tako http://sbonline.blog.hr/ posjeti moj

    avatar

    16.10.2006. (14:27)    -   -   -   -  

  • crnalegija1941

    Pozdrav;

    Javlja vam se urednik bloga. Nije me bilo tocno 1 godinu i 8 dana. Prekinuo sam pisat jer sam više izgubio ideja, a i moj je frend imao sranja s murijom, upravo zbog ovako slicnog bloga. Prije par dana frend me je sjetio da sam imao blog, pa sam išao malo pogledat kaj ima. Najvjerojatnije nebum opet počeo pisat, jer sam zaboravio nadimak i šifru. Ak me itko bude trebao, nek se javi na svedodrine@net.hr.

    ZA DOM SPREMNI !!! ====U====

    avatar

    16.10.2006. (19:22)    -   -   -   -  

  • legija

    kakvih ovdje idiota ima , pa vi hercegovci ste srbi koji ste primili katoličku vjeru da vam turci nebi jebali žene pre 300 godina , što pizdite... i taj vaš ante pavelić , pokatoličeni srbin , otac mu se zvao "mile" hahaha pravo hrvatsko ime ma nemojte me nasmijavati , nego želite biti veći katolici od pape i veći hrvati od štrosmajera.
    ustaše hahaha , glavni bojovnik vam je ljubo miloš , neznam što mu je ime a što prezime "ljubo miloš" baš hrvatski zvuči hahahahhaa
    nego je glavni problem u vama psihološke prirode , a mjesto vam je u ludnici , idioti jedni bolesni , čime se vi hvalite??? želite klati i ubijati ??? a obraćate se Isusu i djevici Mariji ??? baš hrišćanski zvuči ... idioti jedni bolesni , umovi retardirani.
    samo sramotite prave hrvate , ušutite jednom zauvijek !!!

    avatar

    28.10.2006. (23:17)    -   -   -   -  

učitavam...