Komentari

mea.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • Kad narastem bit ću anđeo :)

    Ajd ne. Ja sam zadovoljan ovakvim ojašnjenjem. I ponovno imam čast prvi komentirati :D

    avatar

    02.10.2005. (16:52)    -   -   -   -  

  • kad si sretan lupi dlanom ti od dlan -clap clap-

    jel ti nisi primjetio da jedino ti komentiras... druge ni ne zanima o cem pishem...

    avatar

    02.10.2005. (18:06)    -   -   -   -  

  • Kad narastem bit ću anđeo :)

    primjetio sam, to je zato što sam po ovakvom ogavnom vremenu kod kuće, pa mi je dosadno, a ne igram igre nego surfam netom i čitam mišljenja drugih ljudi

    avatar

    02.10.2005. (18:19)    -   -   -   -  

  • ochi

    ljudi pročitaju, ali ne komentiraju... Ak ti se da, stavi koju sliku Osijeka na blog.

    avatar

    02.10.2005. (18:41)    -   -   -   -  

  • kad si sretan lupi dlanom ti od dlan -clap clap-

    ochi... čim se dokopam vlastitog rachunala, stavit cu i slike osijeka... subo@ jel ti znaš koliki ti je ovo +??

    avatar

    02.10.2005. (21:09)    -   -   -   -  

  • Cika Crni

    Meni sutra pocinju predavanja...kolko ce mi trajati...nema pojma!Negdje do 3 pa dodjem kuci pa mal ucim pa do fitnesa i onda negdje...predvece!Oko 9?Ranije ja ne mogu!

    avatar

    02.10.2005. (22:36)    -   -   -   -  

  • Cika Crni

    Evot Srpski zakon gravitacije: Telo izbaceno u vazduh ne moze da omane patos pa da mu jebes kevu!

    avatar

    02.10.2005. (22:37)    -   -   -   -  

  • kad si sretan lupi dlanom ti od dlan -clap clap-

    ni u međuvremenu.. ja nesmidem baš vanka poslije mraka... znaš... jedino tu negdje u naselju?

    avatar

    02.10.2005. (22:43)    -   -   -   -  

  • slipknot03

    hmmm beba smezurana.. ja pojma nisam imao... a za onu cugu... kad ti imash vremena... ja ovaj tjedan idem ujutro u shkolu... a zena radi.. al neznam kada.. danas (ponedjeljak) radi ujutro... pa neam pojma... dogovorimo jednom.... a i moram ti prichat shta mi bilo u sub.. ili chu napisat post, pa prochitaj... ae uzivaj.. kissA =]

    avatar

    03.10.2005. (00:06)    -   -   -   -  

  • No love, just sex

    ej...thnx sto si me stavila u linkove,i ja cu tebe sutra,sad sam umoran i idem spavat,jer me boli sve od glave do pete,dobra ti je ta enciklopedija,lol,pozz

    avatar

    03.10.2005. (00:11)    -   -   -   -  

  • The Beach

    ma di ces bolje od toga?? x)

    avatar

    03.10.2005. (08:51)    -   -   -   -  

  • Maddox

    ma predobro

    avatar

    03.10.2005. (10:16)    -   -   -   -  

  • Kad narastem bit ću anđeo :)

    Ne znam Tina koliki mi je to + :D Inače, zašto ja nisam u linkovima? I evo vidiš da ti ne komentiram samo ja! Idem napisati novi post

    avatar

    03.10.2005. (11:04)    -   -   -   -  

  • kad si sretan lupi dlanom ti od dlan -clap clap-

    nisi na popisu zato što ne pishes... kad počneš, metnit ću te... pusa svima...

    avatar

    03.10.2005. (12:52)    -   -   -   -  

  • mean girl's life

    lol,,,,,hahahha......fakat je dobro objašnjenje...lol...kiss

    avatar

    03.10.2005. (16:02)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...