Komentari

marsal.blog.hr

Dodaj komentar (54)

Marketing


  • nikola

    druze tito, znas sta... ajmo nas dva sklopit neku predizbornu koaliciju... pa da ove i lijeve i desne maknemo nekako sa vlasti...

    avatar

    30.09.2005. (22:40)    -   -   -   -  

  • TITOV BLOG

    Druze Nikola, lijevi i desni se ne micu sa vlasti izborima, vec "dogadjanjem naroda".

    avatar

    30.09.2005. (22:50)    -   -   -   -  

  • armin

    e druže maršale...samo svratih, jedan komunistički pozdrav.

    avatar

    01.10.2005. (14:43)    -   -   -   -  

  • buduća sarajka

    U pravu si, druže, sve je istina, pozdrav:)

    avatar

    01.10.2005. (16:25)    -   -   -   -  

  • xiola bleu

    Cek sad, kakva to koalicija? Drugovi, nemojmo tako, ima da i ja dobijem kakvu poziciju inace...

    avatar

    02.10.2005. (21:51)    -   -   -   -  

  • There is no beast without cruelty. (Nietzsche)

    svaka cast na blogu :) nek ima jos komunista :D ..."ZIVEO PREDSEDNIK TITO", sjecate se naziva na stadionu sa onog mitinga nekada...:)

    avatar

    02.10.2005. (22:03)    -   -   -   -  

  • gawrun

    reci im, maršale!

    avatar

    02.10.2005. (22:47)    -   -   -   -  

  • NF

    živjeli druže ;)!

    avatar

    03.10.2005. (09:56)    -   -   -   -  

  • U logoru

    Druze Tito, prvi put vas oslovljavam, i to sa razlogom. Kao prvo, primjetila sam da su vam poruke postale ozbiljnije, sa manje humoristicnog sadrzaja, sto se mozda i odrazilo na broj komentara. Ali to me ne zabrinjava, jer nalazim ove poruke u dobrom politickom ukusu. Zanimalo bi me je li postoji neki poseban razlog iza ove promjene? Drugo, zelim samo da razjasnim, iako vi to vec znate (ali ipak treba da se bude nacisto) da sam ja jedna druga Pelagija, a ne Pelagija koju ste dobro poznavali, jos iz vremena kada ste bili u Rusiji. Hvala, i nadam se da cete mi odgovoriti.

    avatar

    03.10.2005. (11:50)    -   -   -   -  

  • *** ...ubiše ga, ubiše prosvetitelja... ***

    Druže Tito, perfidna igra se nastavlja. Carla del Ponte dala je zeleno svjetlo Hrvatskoj. Sjetimo se samo što to znači u Kini, nakon Maove revolucije...

    avatar

    03.10.2005. (17:24)    -   -   -   -  

  • TITOV BLOG

    @Pelagija: Mislim da mi svaki post ima ironijski odmak, iako je ovaj uistinu malo ozbiljniji. Ja jesam euroskeptik, ali ona vrsta koja je najmanje prisutna u nasem drusvu. Nisam iskompleksirana desnica koja ponavlja mrske im komunisticke parole, ovog puta protiv mrske im haske inkvizicije mjesto mrskog belosvetskog imperijalizma. A nisam ni nekakav iskomplekirani hrvatski "liberal" kojem bi primanje u EU bila potvrda vlastite vrijednosti.

    avatar

    03.10.2005. (19:11)    -   -   -   -  

  • TITOV BLOG

    @kosmar: Nije imala izbora. Crveno svjetlo bi bilo politicko samoubojstvo koje nije u nicijem interesu. Pogotovo ne u njenom, ali ni u Interesu Unije. Pregovori nebi otpoceli, a Austrija bi stopirala Tursku jer, nesto tipa: "ako se ne moze vjerovati Hrvatskoj da ce ispuniti medjunarodne obveze, kako cemo vjerovati Turskoj koja ima katastrofalan human rights record sa Kurdima, a i Erdoganova vlada je islamisticka, a ne reformisticka."

    avatar

    03.10.2005. (19:18)    -   -   -   -  

  • U logoru

    Druze Tito, kad sam ti se prosli put obratila, oklijevala sam da ti priznam kako sam izdala tvoje ciljeve. Prisustvovala sam meeting-u na kojem je govorio predsjednik SiCG, gdje je on okolisao i napomenuo da se zalaze za ukidanje besplatnog skolstva i zdrastvenog osiguranja, kao i da se zalaze za ulazak SiCG u EU. Tek kasnije sam se zacudila sto ga nisam upitala kako se je on skolovao i koliko je platio za skolovanje. Jesam li kriva sto sam otupila u dalekom inostranstvu?

    avatar

    03.10.2005. (20:19)    -   -   -   -  

  • TITOV BLOG

    @Pelagija: Drugarice, ukinuli-neukinuli besplatno skolstvo i zdravstveno osiguranje, za njega i njegove to ce biti bespale za vijeke vijekova. Inace, u inostranstvu se ne otupljuje. Emigracija dopusta ljudima perspektivu koju u domovini ne mogu imati.

    avatar

    03.10.2005. (20:52)    -   -   -   -  

  • scar

    drugovi, ocemo li uniji mater stabat

    avatar

    03.10.2005. (21:04)    -   -   -   -  

  • koka

    druže tito, svi smo mi rusi

    avatar

    04.10.2005. (01:26)    -   -   -   -  

  • gawrun

    ja sam gusla

    avatar

    04.10.2005. (03:37)    -   -   -   -  

  • tija

    živija ti meni druže, ko jebe uniju, kome to treba.. mi samo trebamo našeg Druga! :)

    avatar

    04.10.2005. (11:57)    -   -   -   -  

  • U logoru

    Druze Tito, nadam se da je kurirska sluzba aktivna (e-mail), jer sam vam poslala vrlo kratko pismo.

    avatar

    04.10.2005. (23:23)    -   -   -   -  

  • oral sex...

    Svaka čast. TITO je legenda....

    avatar

    05.10.2005. (11:47)    -   -   -   -  

  • ..::Domaćički shit-lit::..

    druže Tito, tako nam i treba kad nismo slepo sledili vašu politiku nesvrstanosti i prijateljevanja sa svima koji nam mogu biti od koristi ...

    avatar

    06.10.2005. (02:25)    -   -   -   -  

  • Liga naroda

    poziv svim drugovima da se prikljuce ligi naroda

    avatar

    06.10.2005. (20:36)    -   -   -   -  

  • Život na sjeveru

    Mi ne možemo, a da se ne prodamo. Gdje je ono "Tuđe nećemo, svoje ne damo"? Tužno, tužno za nas...

    avatar

    07.10.2005. (00:09)    -   -   -   -  

  • Pelagija

    ŽNS, pise u Novom Listu od jucer: "Hrvatska ne traži tuđe, ali nećemo dati ni svoje, poručio je jučer u Saboru Ivo Sanader... Premijera je topli europski vjetar očigledno toliko ponio da se više ne ustručava parafrazirati niti u redovima njegove stranke omrznutog Josipa Broza, koji je ipak volio da mu parolaška rima štima kada je skovao »Tuđe nećemo, svoje ne damo!«."

    avatar

    07.10.2005. (05:37)    -   -   -   -  

  • edo

    Bogami, onom pravom drugu Titi sve bi bilo jasno. I on bi DJELOVAO - ne FILOZOFIRAO. Žao mi je, loša kopijo... ali ako je blog Tvoj krajnji domet...

    avatar

    08.10.2005. (21:31)    -   -   -   -  

učitavam...