Komentari

blogomobil.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • Juliere

    U Tenju imam rodbinu (pozdravljam ih) kojima su susjedi razbusili kucu, pokrali sve sto su mogli... sjecam se jos telefonskih poziva kada su pricajuci s tatom tjesili nas, a oni pod bombama... tada sam vidjela prvi put da tata place... Srecom, svi su zivi i zdravi a kuca je popravljena. (tragovi ostaju...)

    avatar

    30.09.2005. (10:23)    -   -   -   -  

  • Juliere

    aha, sjecam se poljoprivrednog fakulteta prije rata, ne znam kako sada izgleda, ali u ocima djeteta je izgledao nesto nedostizno... fakultet i ona ravna cesta na kojoj sam prvi put vozila motor... uh, probudio si mi sjecanja na ravnicu...

    avatar

    30.09.2005. (10:25)    -   -   -   -  

  • sisajed

    kemo, nisam stigao pratiti blog zadnjih par dana i danas pogledam, a ti u Osijeku. I nisi mi se javio... a ja sutra i prekosutra slobodan. suza mi na oko pada..

    avatar

    30.09.2005. (14:41)    -   -   -   -  

  • ono što zaista jesam?

    hej...imam molbu...hajde molim te pošalji sliku minskog polja, ako imaš nešto sa znakom, natpisom i poljem, ono stvarno....jedna draga nizozemka radi vodič i treba joj ta slika....plese angelfimo@gmail.com...hvala....a može i bilo tko drugi ako ima i naleti na molbu

    avatar

    15.06.2006. (10:21)    -   -   -   -  

  • ono što zaista jesam?

    ps. ja ne mogu vidjeti niti jednu od ovih tvojih slika na blogu, osim mms-a :-(

    avatar

    15.06.2006. (10:22)    -   -   -   -  

  • emmavg

    pozz svima, i navratite koji put. kiss

    avatar

    05.02.2007. (18:51)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...