Komentari

blogomobil.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • Krco

    Prošao si Virovitičko-Podravsku žuaniju a nisi svratio do Čačinaca (a obećao si)!To ti nemogu oprostiti.mogao si upoznati i našeg načelnika-blogera,ai mene i sve Čačinačke Alkose i popit piće s nama.Hm!

    avatar

    26.09.2005. (18:07)    -   -   -   -  

  • KemoTerapija

    Bobika, dušo, dva sam puta prošao kroz Čačince. Jednom kasno navečer, a drugi put rano ujutro. Htio sam ostati na spavanju, ali nije bilo gdje. Tog sam dana prešao 53 kilometra. Kad budem išao u Zagreb, promijeniti garderobu, izaći ću u Čačincima i hodat ću na rukama, samo da privučem tvoju pažnju.

    avatar

    26.09.2005. (19:48)    -   -   -   -  

  • Krco

    Ma ovaj moj kprethodni komentar je trebao biti šaljivog karaktera,nemam ja ništa protiv tebe (vas),dapače,jako uvažavam i cjenim ovaj pothvat. Samo tako nastavi.Ja ionako nemam više tako puno slobode kao nekada jer sam se u subotu zaručio a svi znamo što to mjenja u jednom mladom ludom životu.Živio!

    avatar

    26.09.2005. (21:19)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...