Komentari

crnalegija.blog.hr

Dodaj komentar (51)

Marketing


  • Mala ponosna

    Hvala ti na blogu i pjesmi. Za Dom - Spremni!!!

    avatar

    19.09.2005. (23:25)    -   -   -   -  

  • Mare

    tek sam sad otkrila tvoj blog. SUPER JE!!!!!!!!!! Svaka čast!

    avatar

    22.09.2005. (23:05)    -   -   -   -  

  • Mmmm....like MuSa... :)

    e majstore...opet sam se vratio do tebe!!!malo ovak citam stare postove i gledam komentare,zakljucujem da svi ovi kaj se potpisuju kao ustase uopce neznaju ni sami sta su!glavno da pise ANTE ili ustasa!Po mom misljenju a i zakljucujem da su to jednom rjecju SELJACINE!!!kak se moze tak potpisat i onda pljuvat po tebi ili neznam po gotovini i branit srbe!svaka cast iznimkama!i svaka cast tebi jer stvarno NETREBA zaboravit sta su oni nama napravili!!!Za Dom!

    avatar

    24.09.2005. (13:32)    -   -   -   -  

  • LjuBaV je BoL, Na ZaLosT

    Blog je odlican!!!!! Za Dom Spremni!!!!!!!!!!

    avatar

    11.10.2005. (18:44)    -   -   -   -  

  • max

    za dom spremni.........

    avatar

    15.05.2006. (17:52)    -   -   -   -  

  • pozdrav svim ustašama i onima koji se tomu diće

    avatar

    17.05.2006. (18:30)    -   -   -   -  

  • USTAŠA_2006

    Za Dom! Blog ti je sjajan, bi li mi mogao poslati pjesmu "Himna HOS-a" na mail?
    pozdrav, ZA DOM SPREMNI!

    avatar

    24.05.2006. (12:28)    -   -   -   -  

  • dujo

    drago mi je da vidim da nisu svi zaboravili šta je bilo,

    avatar

    03.10.2006. (17:46)    -   -   -   -  

  • Crna košuljica

    Za dom spremni!!! ja sam ustaša i dušom i tijelom ali sam i gay, nadam se da vam to ne smeta. znate li koliko je bilo homoseksualaca u ustaškim redovima? Preko 10 000!!! Prema njima su se partizani 1945 posebno surovo odnosili jer su bili nježniji od drugih. Mnogi su bili prisiljeni spolno općiti s debelim partizankama, nakon čega bi ih streljali. Zamislite kako je teško bilo biti ustaša, a kamoli ustaša i homoseksualac!!!
    Znate li da je Jure Francetić bio gay!? Zato je uvijek kapu nosio malo na stranu! Prije rata je bio u vezi sa Kostom Nađom koji je 1945 iz ljubomore ubijao druge ustaše.
    Za Dom Spremni!!!

    avatar

    12.01.2007. (17:58)    -   -   -   -  

  • četnik

    Evo bre, baš sam naišo na ovaj blog. Ja ga bre podržavam. Jel vi znate da je moj ded četnik surađivao sa vašima, kada smo skupa haračili i ubijali po vrgorskoj krajini davne i slavne 1942. godine. Samo tako nastavite, dole komunisti, gore ustaše i četnici zajedno...

    avatar

    13.01.2007. (09:58)    -   -   -   -  

  • partizan

    Godine su prošle pune muka,
    ginulo se sa slobodu nijemo,
    i uz pjesmu umjesto jauka,
    druže Tito mi ti se kunemo...

    avatar

    13.01.2007. (10:47)    -   -   -   -  

  • partizan

    Godine su prošle pune muka,
    ginulo se sa slobodu nijemo,
    i uz pjesmu umjesto jauka,
    druže Tito mi ti se kunemo...

    avatar

    13.01.2007. (10:47)    -   -   -   -  

  • partizan

    Godine su prošle pune muka,
    ginulo se sa slobodu nijemo,
    i uz pjesmu umjesto jauka,
    druže Tito mi ti se kunemo...

    avatar

    13.01.2007. (10:47)    -   -   -   -  

  • partizan

    Godine su prošle pune muka,
    ginulo se sa slobodu nijemo,
    i uz pjesmu umjesto jauka,
    druže Tito mi ti se kunemo...

    avatar

    13.01.2007. (10:47)    -   -   -   -  

  • partizan

    Godine su prošle pune muka,
    ginulo se sa slobodu nijemo,
    i uz pjesmu umjesto jauka,
    druže Tito mi ti se kunemo...

    avatar

    13.01.2007. (10:48)    -   -   -   -  

  • partizan

    Godine su prošle pune muka,
    ginulo se sa slobodu nijemo,
    i uz pjesmu umjesto jauka,
    druže Tito mi ti se kunemo...

    avatar

    13.01.2007. (10:48)    -   -   -   -  

  • partizan

    Godine su prošle pune muka,
    ginulo se sa slobodu nijemo,
    i uz pjesmu umjesto jauka,
    druže Tito mi ti se kunemo...

    avatar

    13.01.2007. (10:48)    -   -   -   -  

  • partizan

    Godine su prošle pune muka,
    ginulo se sa slobodu nijemo,
    i uz pjesmu umjesto jauka,
    druže Tito mi ti se kunemo...

    avatar

    13.01.2007. (10:48)    -   -   -   -  

  • partizan

    Godine su prošle pune muka,
    ginulo se sa slobodu nijemo,
    i uz pjesmu umjesto jauka,
    druže Tito mi ti se kunemo...

    avatar

    13.01.2007. (10:48)    -   -   -   -  

  • USTAŠA

    LEGIJA,MANUNBA..JEBEN LI vam MATER...MANUNBA ŠTA SE TI JAVLJAŠ...KONJU PEDERSKI.....A TI LEGIJO ....KO TI DAJE PRAVO DA VRIĐAŠ USTAŠE I ANTU PAVELIĆA.......I KO SU ZA TEBE PRAVI HRVATI???TI???TI??AJDE MRŠ U SRBIJU KOMUNJARO JEDNA PEDERSKA,....................................HERCEGOVCI JESU PRAVI HRVATI!!!!!ŠTA TI ZNAŠ............I KAKO IH TI MOŠ USPOREĐIVAT S SRBIMA.......BUDALO JEDNA.....TI SI RETARDIRAN.L....MA DA SI TU ZAKLALA BI TE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OTAC MI JE NESTA U RATU......I BIA JE PRAVA USTAŠA....I JA SE PONOSIM S TIM....SVI SU U MOJOJ OBITELJI USTAŠE I PONOSNA SAM NA TO!!!!ZA DOM SPREMNI!!!!A TI OCHIF.......PA TI KOJE TI NAZIVAŠ "PRAVIM HRVATIM" DI SU ONI BILI ZA VRIME RATA??HA???E JADO JADNI..NEJAVLJAJ SE MALI KAD NE ZNAŠ..A TI ŠTA SI NAPISA DA ĆE NAS SRBI POBJEDIT..HE HE ČIME........I.Q???MANJI IM JE OD MAJMUNA.......I SRBADIJO NE VRAĆAJ SE NA OVAJ BLOG...ETO.........ZA DOM SPREMNI!SRBE NA VRBE!!!

    avatar

    11.02.2007. (19:56)    -   -   -   -  

  • Ustasa 4-ever

    VOLIM MOJU HRVATSKU VISE OD SEBE

    avatar

    24.02.2007. (17:05)    -   -   -   -  

  • Ustasa 4-ever

    jebem mater ko nevoli Hrvatsku

    avatar

    24.02.2007. (17:06)    -   -   -   -  

  • Ustasa 4-ever

    Imali koji ustasa da mi posalje Himna Hos na simpsons_dif@yahoo.se

    avatar

    24.02.2007. (17:08)    -   -   -   -  

  • Ustasa 4-ever

    Zivim u svedskoj i zao mi je sto nisam u hrvatskoj
    zato scaku vecer slusam na velikog Hrvata M.P Thompsona novi album ''Bilo jednom u Hrvatskoj''

    avatar

    24.02.2007. (17:11)    -   -   -   -  

  • Ustasa 4-ever

    sin sam od jednog pravog hosovca i ponosan sam
    Za dom Spremni

    avatar

    24.02.2007. (17:12)    -   -   -   -  

učitavam...