Komentari

uspjeh.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • moja lektu(i)ra

    prvo..tko bi gori sad je doli i obratno...ne može se stalno ići uzlazno i laže ko kaže da je tome tako..tj...negdje smo gore, a negdje baš i nismo...a glede rasprave o drugim ljudima...zašto ne...ima se i od najmanjih što za naučiti

    avatar

    31.08.2005. (21:26)    -   -   -   -  

  • nacrtani

    Maaaa...jel to....emvej? Heh?

    avatar

    31.08.2005. (21:47)    -   -   -   -  

  • Eno

    Zdravo svima.Moram priznati iako vec duze vrijeme posjecujem ovaj blog nikada jos nisam dao vlastiti komentar. Inace ja sam iz susjedne BiH i zelio bih da pohvalim ovaj blog i ovu ideju, mislim da je ovako nesto potrebno svima. Meni kao studentu iz Sarajeva je mnogo pomogao, poceo sam da razmisljam na nacin na koji prije nisam i olaksalo mi je mnogo, prije svega studije al i ostale dijelove zivota.Zato ne odustajte ovo je super i ovo je nesto sto je uistinu vrijedno da se na njemu istraje. Pitajuci sebe sta bih ja mogao da dopunim odnosno da doprinesem, u mislima su mi se radjale mnoge ideje, ali nisam htio da vas zamaram sa onim sto vec pise, pa sam odlucio da vam napisem ono cega se vi jos niste sjetili. Ja kao musliman odlucio sam da sa vama podijelim malo islamske mudrosti, NE ZAMJERITE JER UISTINU JE DOBRONAMJERNO :) , Muhammed s.a.w.s. je rekao:" ISKORISTI PETERO PRIJE PETEROGA: MLADOST PRIJE STAROSTI, ZDRAVLJE PRIJE BOLESTI, BOGATSTVO PRIJE SIROMASTVA, SLOBODNO VRIJEME PRIJE ZAUZETOSTI I ZIVOT PRIJE SMRTI." Mislim da bi svaki covjek ovo petero trebao iskoristiti, ili barem nastojati da sto bolje iskoristi pri svojim mogucnostima. Eh upravo je velicina ovog bloga bas u tome sto ljudima pokazuje sredstva kako da ovih petero ( sto sam gore naveo ) najefektivnije iskoristi. Meni je (nadati se je) od pomoci, i zbog toga sam zahvalan. Uistinu vas molim da ne zamjerite, ja sam svjestan danasnje negativne svijesti o islamu( terorizam i sve to ), al moj jedini cilj koji zelim postici pisuci ovaj komentar je da vam predocim i nove ideje koje mozda jos niste upoznali, ili o kojima jos niste razmisljali. Zelio bih da postavim jedno pitanje , pa bih VOLIO da dobijem vas odgovor ; ja bih volio da sa vama u buduce podijelim jos islamske mudrosti (mislim da bi to bilo dobro cisto da prosirite lepezu svog znanja i svojih ideja) ako vi to ne zelite ja cu razumjeti i necu vam dosadjivati, ali ako biste to voljeli ja cu rado pomoci, jer ustinu vjerujem da ovaj blog to zasluzuje?????????????? Pa eto cekam vas odgovor i jos jednom Zdravo :) ili kako to mi muslimani kazemo sellam allejkum(prev: Mir s vama :)

    avatar

    01.09.2005. (16:55)    -   -   -   -  

  • riprendere

    pozdrav... ovo me baš oraspoložilo... :) sjela mi je izreka za 5, samo se to nekim trač babama neće svidjeti :)

    avatar

    01.09.2005. (17:59)    -   -   -   -  

  • Ne radi drugima ono što ne želiš da se Tebi radi!!

    Ej, prvi put sam na tvom blogu i fakat je cool!!! Super si i ovja post je super :) dođi do mene kad stigneš!! PUSA

    avatar

    04.09.2005. (14:49)    -   -   -   -  

  • stella

    zamislila sam se nad ovim Enievim komentarem,mislim da je to doista MUDROST koju bi morali primjenjivati prije nego što bude prekasno,a obično je prekasno...Uzet ću vremena za proučiti i pročitati(obrnutim redosljedom) sve ovo dodad napisano,super je...

    avatar

    06.09.2005. (05:26)    -   -   -   -  

  • stella

    Mali umovi raspravljaju o ljudima...ovo je tako velika ISTINA!!!Tračevi,tračevi...

    avatar

    06.09.2005. (05:28)    -   -   -   -  

  • Uspjeh

    pozdrav Eno, drago mi je sto ovaj blog djeluje pozitivno na tebe. Nemam ništa protiv muslimanske mudrosti i sviđa mi se to što si napisao. Ovaj blog ne poznaje granice niti ograničenja i dobrodošao je svatko tko ima dobro namjere, tko je pošten, moralan i tko govori jedinstvenim jezikom uspjeha, sreće i blagostanja bez obzira koje je on vjere, nacionalnosti ili bilo kojeg političkog ili nekog drugog opredjeljenja. Svatko može u komentarima napisati svoje mišljenje, poslati neku pozitivnu poruku, misao, životnu priču ili nešto što doprinosi poboljšanju kvalitete ljudskoga života. Postavio bih jedino ograničenje da komentari budu kratki a sve duže tekstove možeš mi ti ili bilo tko drugi poslati na mail pa ću objaviti u obliku posta. Hvala ti što si se javio, želim ti puno uspjeha u životu!Sretno i lijep pozdrav!

    avatar

    10.09.2005. (08:52)    -   -   -   -  

  • Alexis

    Hey Eno, ja te molim da mi pošalješ "zbirku" svojih mudrosti na e-mail mikser_911@net.hr, volim proširiti horizonte. Unaprijed se zahvaljujem. Pozdrav svima! P.S. Blog je odličan, svaki put se napunim "resursima" ovdje. Hvala uspjeh.

    avatar

    13.09.2005. (08:00)    -   -   -   -  

  • Andrea

    Ne mogu vjerovati da ovakve stranice postoje i na hrvatskom, a ja mislila da su samo Ameri rođeni motivatori....Prekrasno sta je, je, ali ako svi budemo uspjesni, onda tko ce raditi za uspjesne? Svaka cast i srdacan pozdrav autoru

    avatar

    14.09.2005. (02:18)    -   -   -   -  

  • barba

    Tvoj blog dokazuje da je potrebno iskopati brdo kamenja da bi se nasao dijamant! Svaka cast

    avatar

    16.09.2005. (00:35)    -   -   -   -  

  • Anonimus L

    Stvarno mislim da si super ,prvi put čitam nešto ovako dobro!P.S.možda bi mogao pisati kako "uspješno"opstati u familiji ili nešto sl...BYE

    avatar

    19.09.2005. (14:31)    -   -   -   -  

  • buuuubica

    a oni koji raspravljaju o 1. i 2. i 3.? ok blog, pozdrav :) navrati do mene kad stignes

    avatar

    22.11.2005. (12:51)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...