Komentari

cnn.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Muljaža je i veća nego što si ti primjetio jer 2.000 stolaca po cijeni od 1.000 € po stolcu iznosi 2.000.000 €

    avatar

    27.07.2005. (13:09)    -   -   -   -  

  • CNN

    ispravljeno...

    avatar

    27.07.2005. (13:30)    -   -   -   -  

  • brijanje

    I opet pitam, kad cemo na uliceeeeee?

    avatar

    27.07.2005. (14:56)    -   -   -   -  

  • brijanje

    Na ulice? Anyone?

    avatar

    27.07.2005. (14:58)    -   -   -   -  

  • Viktor

    a to je samo lisinski u pitanju. di su ostale veće, a tek manje firme?! i tak po svakom poslu stavi u džep skromnih 1% (a obično takva ekipa ispod 10% ne uzima)

    avatar

    27.07.2005. (15:43)    -   -   -   -  

  • http://mrak.org

    ajde bacite malo pogled na www.vitra.ch i pronađite tamo stolac koji košta manje od 700eur (najjeftiniji tamo koji zna je vis-a-vis ili pantone chair i oni koštaju 700eur po komadu). vrhunski stolci koštaju. vrhunski stolci jednostavno koštaju i 1000eur nije pretjerana cifra. svaki stolac koji vidite u RBA košta barem toliko. Dakle pitanje je perspektive, da li montaža stolca (transport, dobava dijelova i montaža) po stolcu treba koštati 200kn pojma nemam ali ne čini mi se kao pretjerano velikom cifrom

    avatar

    30.07.2005. (17:31)    -   -   -   -  

  • sima

    Predpostavljam da nisi vidio o kakvom je stolcu riječ (ja sam imao priliku) pa ču ti iz prve ruke kazati dvije stvari:1.-moj ti je savijet da ne komentiraš stvari o kojima nemaš pojma, pod 2.-ovakav stolac vrijedi puno više i da se radio negdje van Hrvatske(jer u Hrvatskoj nitko drugi nema potrebne kapacitete ni tehnologiju za izradu navedenih stolaca u tako kratkom roku) koštao bi barem 30-40% više, i da stolac je napravljen od dosta dijelova.

    avatar

    02.09.2005. (17:59)    -   -   -   -  

  • Z.Simunjak

    Slucajno sam tek danas, nakon pet godina, naletio na ovaj clanak i zgrazam se na huskackoj tendenciji autora clanka.
    Radim u velikom internacionalnom koncernu u Njemackoj i tamo sam odgovoran za Infrastrukturu na podrucju Njemacke. Jako cesto se uredjuju, preuredjuju i grade nove dvorane, predavaonice od obicnih tvornickih prostorija za odmor do luksuzno namjestenih salona.
    Da sam znao da u Hrvatskoj postoji firma koja po tako niskim cijenama vrsi zahtjevne radove u reprezentativnoj dvorani Lisinski odmah bi je angazirao.
    € 3,-- / Stolcu je zabadava mi placamo € 30,-- / Solcu

    avatar

    23.09.2010. (09:29)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...