Komentari

kronotvorije.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • tita

    ja imam doma samo aspirin i lupocet i obično im istekne rok trajanja, nisam ja tip za tablete, zbog zaboravljanja pijenja kontracepcijskih pilula imam dvoje djece ;)))

    avatar

    14.07.2005. (00:24)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    @laprdava - jaoooo, da ti ovo djeca pročitaju.... he he...

    avatar

    14.07.2005. (00:30)    -   -   -   -  

  • Nogalo

    Slazem se!! Nekad smo imali sirupe. :)

    avatar

    14.07.2005. (01:03)    -   -   -   -  

  • Ire

    > da se otkrije Lijek Koji Liječi Sve Bolesti, naša "civilizacija" kao takva bi propala jerbo su farmaceutske tvrtke najbogatija gamad na svijetu. vjerojatno negdje drže skrivene tajne recepte lijekova protiv aidsa i raka pluća, samo što bi sve svjetske burze krahirale da takvo što dođe šapa običnom ljudstvu

    avatar

    14.07.2005. (08:57)    -   -   -   -  

  • izbrisani svijet

    prvo: ne postoji lijek koji lijeci sve -panacea :) ...drugo, tako su me ustekala ledja zadnjih tri cetri dana da ludim od bolova i popit cu kaj god treba da mogu funkcionirati :D for ire's info: vojna industrija jos uvijek (ipak) drzi prvo mjesto ;)

    avatar

    14.07.2005. (09:19)    -   -   -   -  

  • crkotina

    meni nije jasno gdje sam nađeš te teme.sigurnos si čitao tinine komentare kod mene.možda i nisi.ali....

    avatar

    14.07.2005. (10:52)    -   -   -   -  

  • SVASTA NESTA

    Nikad nisam voljela tablete i pijem ih samo kad vise ne mogu izdrzat glavobolju,otprilike jednu u tri mjeseca,nisam fanatik za kreme pa cak nemam ni kremu za lice jer cim se namazem izbiju mi pristevi,a i ne podnosim onaj masni osjecaj na kozi kad se namazem...po meni bi ljekarne vec odavno propale hehe. A najdebilnija stvar su mi tablete na biljnoj bazi od koprive,brusnice itsl.- pa radje cu popiti prirodan caj od istog bilja koje cak mogu ubrati u prirodi i sama napraviti. Koristan i lijep post :)

    avatar

    14.07.2005. (12:43)    -   -   -   -  

  • ˇˇLegoˇˇ

    stoji. Al ja ti tablete ne uzimam..pa ni sarene...

    avatar

    14.07.2005. (13:28)    -   -   -   -  

  • Ire

    @ deleted > dobro okej, izostavih njih hm hm

    avatar

    14.07.2005. (13:47)    -   -   -   -  

  • heroina

    amen! ja doma imam pravo malo carstvo od lijekova: za upalu lijevog živca, za upalu desnog, za gornje dišne puteve, za donje, za kenjažu, za začepljenost, za bolove u trbuhu, križa, za osip lijepi, za osip ružni... flasteri za išijas, flasteri za posjekotine, oblozi razni... mislim da se trebam ići liječiti! sa nekim novim tableticama... ;)

    avatar

    14.07.2005. (14:34)    -   -   -   -  

  • Ipanema

    Ja koristim dnevno barem jednu vrstu lijeka. Bez kojeg ne mogu ofkors ;)

    avatar

    14.07.2005. (15:49)    -   -   -   -  

  • Rock Roll

    Ma konzimerizam širi papke na svim područjima. Jeli sli čuo pjesmu Šareni artikal grupe TBF? Poslušaj, ili barem pročitaj tekst.

    avatar

    14.07.2005. (17:46)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    @rock roll - jesam li čuo pjesmu the beet fleat-a? to mi je religija... nema koje nemam... od prvog albuma ih slušam.. ponavljam, od trenutka objavljivanja njihovog prvog albuma, ne da sam kasnije čuo za njih pa onda počeo slušati sve što su izdali.... od prvog albuma!

    avatar

    14.07.2005. (21:46)    -   -   -   -  

  • Rock Roll

    Ma znao sam ja da si ti kul tip!!! :-)))) Mislim da bi ih više ljudi trebalo slušati. Oni su rijeka mudrosti, a malo ih tko doživljava ozbiljno. Ili uopće doživljava.

    avatar

    15.07.2005. (11:20)    -   -   -   -  

  • Sagitta odapinje svoje str(j)elice visoko, visoko.

    Hebo te, kad ja razmislim, po meni bi sve ljekarne zatvorile... Jer ja uopće ne pijem nikakve ljekove... Samoizlječenje je moja deviza. Zapravo, imam Andol (kad sam bila mala bila sam uvjerena da je to jedina tableta), neku tekućinicu za dezinfekciranje rana (prošle godine sam bila oplela po dužini i širini preko tramvajskih pruga i oderala si kožu...). Inače, ježim se kad mi na poslu dolaze kolegice po Voltaren, Plivadon, ovo, ono... Ja stvarno nisam apoteka. Ali jesam mali hipohondrić, valjda zato što sam navikla da me tijelo sluša. Šareni artikal, karton i plastika... Kupi me, kupi me...

    avatar

    15.07.2005. (11:48)    -   -   -   -  

  • edo

    Farmaceutski lobi jači je od naftnog Pozdrav.

    avatar

    15.07.2005. (21:11)    -   -   -   -  

  • bivša apstinentica

    Moram priznati da što ih više ima, tim više ih se klonim. Čak su (na žalost ili sreću) prešle u nekakvu vrstu fobije... brrrr...

    avatar

    16.07.2005. (14:53)    -   -   -   -  

  • Lagana

    Osim sirupa za skidanje temperature, za Princeze, nemam ništa drugo...jesam li van trenda onda:)?...Ljubac

    avatar

    17.07.2005. (12:19)    -   -   -   -  

  • Iq

    "Blow Bellew!" rekao Carnehan. "Dan", oni stinkin 'puno pogani, used refurbished laptop

    avatar

    15.09.2009. (18:26)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...