Komentari

kronotvorije.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • Kretzy's [r]evolution

    Čitam hrpetinu blogova. Bez obzira dal' se nalaze na kojoj od lista ili ne. I da li ih je netko ocijenio kao interesantne (i istaknuo ih na naslovnici) ili ne. Čitam što mi se sviđa. A tvoj blog mi se sviđa. Tvoje prvo pitanje je kako doživljavamo naslovnicu bloga? Ja je uglavnom ne doživljavam. Koristim ju isključivo da se logiram na svoj blog. I uglavnom za ništa više. Kroner, ti samo nastavi pisati kao do sada. Svoju publiku/čitatelje imaš. ;-)

    avatar

    12.07.2005. (09:27)    -   -   -   -  

  • Something About Me...

    rijetkoooo citam naslovnu, citam sam par ljudi i povremeno na neke druge..

    avatar

    12.07.2005. (09:45)    -   -   -   -  

  • Ire

    > rijetko odlazim na početnu iz razloga kojeg si opisao. linkovi su mi tamo uglavnom nezanimljivi. logiram se sa svog bloga i tamo imam linkove blogova koje obično čitam. jedino kad mi je ultradosadno, skoknem na almost cool listu potražiti nešto novo ..

    avatar

    12.07.2005. (10:09)    -   -   -   -  

  • MadDog™

    da, u neku ruku slažem se s tobom... na naslovnici nebi bilo loše, da budu zanimljivi postovi, kreirani po ukusu samog autora, eto tako se i meni strašno dopao tvoj post - tema o obrani (i napadu - ha ha) od morskog psa, da sam odlučio napisati nešto o njima, i reakcija je bila i više nego dobra!, bio sam vrlo zadovoljan... no onda sam pisao o munjama, još jednoj stvari koja jednako tako fascinira (makar ima još dosta stvari o kojima bi mogao pisati...), kao i morski psi, i munje su naišle na fenomenalnu reakciju..., a i na moje iznenađenje! :-) našao sam se i na Flash vijesti - listi! i bio na 1. stranici!!! i još sam uvijek, he he... ja sam za, da trebamo pisati za svoj gušt, o onome (temama) što smatramo da je aktualno ili zanimljivo, a tvoj blog smatram fenomenalno dobar, jer baš pišeš o stvarima-temama, koje se dotiču naše realne i stvarne svakodnevice! stvarno bi bad bio, da ni tu nemožeš pisati o nečemu o čemu želiš?!?

    avatar

    12.07.2005. (10:14)    -   -   -   -  

  • heroina

    i meni naslovnica služi samo da se ulogiram na svoj blog... o listama ne znam ništa i iskreno, ne zanimaju me. sve koje čitam pronađem po komentarima... a nekako mi se čini da naslovnicu bloga ne uređuje novinar, jer koliko sam uspjela shvatiti, tamo se samo navode linkovi drugih blogera koji su pisali o istoj temi. mah...

    avatar

    12.07.2005. (10:53)    -   -   -   -  

  • SVASTA NESTA

    Jednom sam vec pisala negdje nesto o tome (mislim kod armina) i apsolutno se slazem da je kreiranje naslovnice previse subjektivno,a i liste nisu bas daleko...Hrpu zanimljivih blogova sam nasla sama, slucajno ili po komentarima, koji su bolji od bilo kojeg na naslovnici. Liste su po meni cista bedastoca...jedina im je prednost sto naslov posta ostaje duze na glavnoj stranici pa tako vise ljudi ima sansu procitati ih...

    avatar

    12.07.2005. (12:47)    -   -   -   -  

  • izbrisani svijet

    isto jako rijetko 'dizem' naslovnu...na svom blogu imam linkove koje zelim posjetiti...a onda na blogovima tih dragih ljudi pogledam i njihove fejvoritse....is it 'cause I'm (not) cool? ;)

    avatar

    12.07.2005. (13:22)    -   -   -   -  

  • ddadd

    Ja svakodnevno odem na naslovnicu da napišem post. Tada, ako imam vremena, iskoristim priliku i brljam po fresh listi da malo pogledam ima li kakvih mladih nada (a ko da sam ja dugo na blogu iako mi se ovih 80 dana čini već čitava vječnost...) Obavezno ako vidim poznate na fresh listi poklikam sve i proučim ih jer ih se ovako možda ne sjetim, nema puno linkova na njih. Onda prolunjam almost cool, na cool ionako samo nekoliko ljudi čitam i to zato što su nedavno stavljeni tamo. Ono izabrano tamo je teško napraviti tako da zadovolji sve, mislim da je logično da bude mahom optimistično, malo prebombastičnih naslova i tako to...budući da ih ima desetak ponekad se nađe i neki članak koji me zanima...uglavnom, naslovnicu smatram dosta OK uradtkom i to ponajviše zbog listi :-)

    avatar

    12.07.2005. (16:05)    -   -   -   -  

  • tita

    naslovnica mi služi da se logiram, jedino sam ovu nedjelju imala vremena i malo pregledavala po listama, a kako sam došla do tebe, jednom si ostavio komentar kod mene, a nađem te uvijek kod deleted ;)))

    avatar

    12.07.2005. (23:05)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    vidim da se uglavnom složni što se tiče naslovnice.. uglavnom ju zaobilazite u velikom luku.. eto, vidi se da se na mom blogu okupljate vi koji ste sličnih razmišljanja... znači imam specifičan krug čitača (ili da kažem skoro pa prijatelja) istih interesa... to mi je drago... eto, nije mi drago što ne mogu sada pisati... nema me preko dana a sad sam mrtav umoran, preumoran da bi pisao... nemam vas baš ni vremena čitati ni komentirati... bit će bolje kasnije... do čitanja!

    avatar

    12.07.2005. (23:50)    -   -   -   -  

  • košuta_mlad_Ustaša

    zajebi urednika. glavno da si ti zanimljiv onima koji znaju za ovaj blog.

    avatar

    13.07.2005. (00:16)    -   -   -   -  

  • žuto

    zašto je bitno da si često na naslovnici?- zašto pišeš svoje postove?

    avatar

    13.07.2005. (02:13)    -   -   -   -  

  • crkotina i bljuvotina

    eto kad ti ne navratiš više do mene moram ja doći do tebe zar ne?

    avatar

    13.07.2005. (10:08)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    @žuto - nije naslovnica nešto strašno bitna ali je "korisna", tj. mogla bi biti.. a ovaj blog pišem najviše zbog povratne veze, tj. vaših komentara, rasprava, itd.. uglavnom da čujem tuđe mišljenje... @crkotina - a eto, nemam vremena zadnjih par dana... bit će bolje kasnije :-)

    avatar

    13.07.2005. (11:17)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...