Komentari

kronotvorije.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • gogs

    ja imam jut6arnju drkicu, vecernju obavezno.ponekad ul;eti i popodnevna.bez obzira jel sex uredan ili ne, drkica sets yo mind free !!!!!

    avatar

    08.07.2005. (15:39)    -   -   -   -  

  • jurop

    e tenx na ovom...neke sam odrednice već bio zaboravio!!! long live drkica!

    avatar

    08.07.2005. (15:42)    -   -   -   -  

  • Pero Panonski

    Britni Spirs. Vat d fak ? Van agli bic. Nije cudo kaj su Busha izabrali ...

    avatar

    08.07.2005. (18:12)    -   -   -   -  

  • SVASTA NESTA

    Jako lijepo i poucno. Ima u tome nesto...Nego, sta je sa zenskom masturbacijom? O tome ni slovca...Pa budi dobar pa napisi post i za nas jer i mi to radimo, MA KOLKO ONE/MI SUTJELE O TOME...

    avatar

    08.07.2005. (23:46)    -   -   -   -  

  • moja lektu(i)ra

    dakle...očito da je ta tema u trendu....a usamljene jadne žene...pa mogli bi se malo i vi muški žrtvovati :)))

    avatar

    09.07.2005. (00:14)    -   -   -   -  

  • heroina

    ja sam uvijek za... bez obzira na posljedice... ;)

    avatar

    09.07.2005. (00:25)    -   -   -   -  

  • sknbtch*

    nie bitno koeg ljubimca imate... pitona/crvića/amebu/majmuna/tigra/kita.... bitno je da se vi svi držite one: volimo životinje i pomažimo im :))))

    avatar

    09.07.2005. (00:54)    -   -   -   -  

  • jazzie

    He, pukla sam na ovu zadnju sliku! Do jaja... Nego, fino si objasnio još na početku ovaj njihov zapetljanac - morao si samo reći još da je rock napisao u ženskom rodu taj post!!! A masturbation, pa normalno...

    avatar

    09.07.2005. (03:15)    -   -   -   -  

  • plejadablue

    ..haha, ma opasna neka djelatnost..:)))

    avatar

    10.07.2005. (15:03)    -   -   -   -  

  • izbrisani svijet

    odlican post :) uz male modifikacije, gotovo je posve primjenjiv i na zene :))

    avatar

    10.07.2005. (15:25)    -   -   -   -  

  • asti 100!

    dobar bljog... aj živija!

    avatar

    10.07.2005. (16:13)    -   -   -   -  

  • DAN ZA DANOM

    JA NEMAM NIŠ PAMETNO ZA REČ.... OSIM HAHAHA... CIJELA FILOZOFIJA... POZDRAV!

    avatar

    10.07.2005. (22:26)    -   -   -   -  

  • z.l.e.v.A.n.k.a.

    Dobro je to znati.. A kaj s curama i našom masturbacijom? O tome u sljedećem postu? ;) (kud baš britni, pobogu!? đizs..)

    avatar

    10.07.2005. (23:11)    -   -   -   -  

  • Rock Roll

    Zanimljiva je stvar taj statcounter. Fino ti pokaže i od kuda je tko dolinkao do tebe. :-))) Jako zanimljiva analiza. Da sam je imao pri ruci, bilo bi mi puno lakše napisati onaj post za Beštijicu. Možda je i bolje ovako - bez šalabahtera. :-)) BTW, ovo je ponajbolji design koji sam do sada vidio na blogu.

    avatar

    11.07.2005. (01:09)    -   -   -   -  

  • iFa

    Zakočite malo svoju pucaljku i ostavite je neko vrijeme u futroli. Okrenite ploču i povucite potez na koji se inače ne biste odlučili. Ukratko, zadržite mišeka u hlačama i ostavite damama da ga same izmame van. :DDDD ludog li tipa

    avatar

    11.07.2005. (17:23)    -   -   -   -  

  • Lucy Fair

    :)))) odlican post! haha, siroti macici, cudo da ih jos ima na svijetu:))

    avatar

    11.07.2005. (21:25)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    vidim da se cure poprilično "bune" što je u ovom postu zanemaren pogled s njihove i na njihovu stranu priče... ali tako je to u životu.. obično se govori (pa i u časopisima) isključivo o muškom samozadovoljavanju... zašto li je ženska zanemarena.. pojma nemam.. ali eto... predlažem da jedna od vas napiše nešto o tome pa da se povuku neke poveznice između tog i ovog teksta... i tako sastavi jedan... nekakav s usporedbama... eto... ima zainteresiranih?

    avatar

    11.07.2005. (23:48)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    @rock roll - kaj, poprilično ljudi je dolinkalo do tebe odavde pa si odlučio viditi oko čeg se digla prašina? ajde neka je.. tako i treba... a dizajn (hvala lijepo)... dao sam si nešto truda ali sam zbog nedostatka vremena sve nabacao nekako zbrda-zdola... bit će uskoro nekih promjena...

    avatar

    11.07.2005. (23:52)    -   -   -   -  

  • free

    masturbacija je dapače poželjna u vezi. ostaneš u kontaktu sa samim/samom sobom:)

    avatar

    12.07.2005. (00:47)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    @jambrek - ma nije bitno jel britni il neka druga tinejđerska kučka... bit je u tome da je neka tinejđerska kučka :-)

    avatar

    12.07.2005. (00:55)    -   -   -   -  

  • lolina

    ....kaj mi je ovo trebalo... neke stvari dobro je ne znati sad kad pogledam onog svog mislit cu koliko? 2,9 ili 8,7 ili 3,4 nadam se 0,1 hm... u nekim godinama ne bi trebalo snagu prosipat bezveze ali opet bolje i to nego da urla i shizi po kuci a kod nas curki hmmm da vidim tog koji bi takve statistike izbacio

    avatar

    12.07.2005. (10:36)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...