Komentari

kronotvorije.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • The Long Dark Tea-time of the Soul

    (odgovor na komentar na mom blogu) govorim hrvatski, ali na Internetu mi engleski nekako bolje zvuci. I znam cijelu pricu, zasto sam onda na hrvatskom serveru... Nevermind. =) Jedan od velikih misterija.

    avatar

    07.07.2005. (16:24)    -   -   -   -  

  • heroina

    wow! ...nice, nice... :) zbilja si majstor!

    avatar

    07.07.2005. (16:53)    -   -   -   -  

  • ddadd

    natječaj za sponzorstvo? uskoro ću i ja imati sponzora...kad narastem :-)))

    avatar

    07.07.2005. (18:03)    -   -   -   -  

  • tritočkice

    čuj, jedan moj poznanik pomagao je jednoj gospođi u godinama, mislim da se radilo o nekoj vrsti masaže (nikad nije želio podijeliti detalje ;)) i osigurao si je auto, besplatna ljetovanja, zlatne lance oko vrata i sl...pa eto, ako niš drugo ne upali... ;))

    avatar

    07.07.2005. (20:16)    -   -   -   -  

  • MadDog™

    nije loše! nije, nije... dobar si, dobar!!! stranica sve bolja i bolja!!!

    avatar

    07.07.2005. (20:35)    -   -   -   -  

  • Ire

    > gud lak sa sponzorstvom :) a fajrfoks rulez :)) a ak dobiš višak novaca od sponzora, i ja bi na moreee!! :)))

    avatar

    08.07.2005. (09:13)    -   -   -   -  

  • dexter

    firefox je sranje, ali moram koristiti zasto so MSIE nie nesto u redu. ok zajebi to. blog ti je zakon, zakon su i sodrzine i dizajn! Pozdrav iz Makedonije!

    avatar

    11.07.2005. (08:39)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...