Komentari

kronotvorije.blog.hr

Dodaj komentar (24)

Marketing


  • cruel life

    jooooj .. ajmeeee.. baš si me nasmija sada :D ovo ću sad stvarno isprintat i ponit sa sobom na plažu :) ajme, genijalno :) inače, da.. hoću orbisona :) makar sprženog ;D

    avatar

    07.07.2005. (01:36)    -   -   -   -  

  • izbrisani svijet

    definitivno printam :))) mislim da bi ja odabrala da peseku ispricam o svom sje... emotivnom zivotu i pitala bi ga za savjet usput ;)

    avatar

    07.07.2005. (07:35)    -   -   -   -  

  • Kretzy's [r]evolution

    E, nakon ovoga mogu mirne duše na more. Hvala na uputama! :-)

    avatar

    07.07.2005. (08:47)    -   -   -   -  

  • Herostrat

    Odličan osvrt na ovo predivnu domaću životinju. Preporučam odlazak ma moj blog gdje sam se istom temom (ne znajući da i ti to pišeš) i sam pozabavio. Istina, iz ponešto drugačije rakursa ;)

    avatar

    07.07.2005. (09:08)    -   -   -   -  

  • castanea land

    hahahahaha, a već sam mislila ostat doma ovo ljeto. al nakon ovoga........ ;)))))))))))

    avatar

    07.07.2005. (09:09)    -   -   -   -  

  • Desiderata

    Genijalan postm čestitke! Priručnik bi se mogao prevesti na nekoliko jezika (mogu ti pomoći tu), ali sam ja definitivno u panici. Ja svako ljeto plivam 2-kilometarsku turu gdje moram proći pored nekih mjesta za koja vjerujem da su skrovišta murina (i njih me strah), ali ništa me to nije uspjelo pokolebati u ovih par godina, koliko vijest da se u našem moru trenutno nalazi par psina... Uh, uh. Nego, navodno je to u Kvarneru, pa se sve nešto nadam da bi se umoriti doplivati do Bračkog kanala...

    avatar

    07.07.2005. (09:49)    -   -   -   -  

  • PRIDE OR DIE - The Ultimate Fight

    evo blizu mog mjesta tu u istri prosli tjedan otkrili da bijela psina pliva morem, tip je prijavio da je vidio psinu, a obalna straža je poslije toga šutila 10tak dana i tek kad su je drugi put vidjeli onda su poslali opcu obavijest da se ne ide na kupanje, a dok su oni sutili ljudi su se kupali bez ikakvog znanja. na svu srecu eto niko nije stradao. a boga pitaj i dal je istina da je to uopce bio morski pas

    avatar

    07.07.2005. (10:59)    -   -   -   -  

  • Slučajna prolaznica

    ovim postom si spasio mnoge živote :))

    avatar

    07.07.2005. (11:13)    -   -   -   -  

  • nothing special

    urnebes :) sad više nema straha

    avatar

    07.07.2005. (11:24)    -   -   -   -  

  • MadDog™

    e zakon! kroz šalu kako si uspio dočarati... moguće napade i obrane od gore spomenutih morskih nemani... i razuvjerio nas koliko su u stvari peseki bezopasni... hihihihihi... gric.. gric.. kod Velike Bijele nema laprdanja.. dovoljno je da samo zine i zatvori svoja široka usta gdje god da joj se nađu.. škljoc... btw... nisi spomenuo mogućnost, da možemo i mi njih ugristi, pa neka vide kako je to... :-))) hahahaha

    avatar

    07.07.2005. (11:27)    -   -   -   -  

  • ~ o onim stvarima ~

    evo, printam vec :) planiram u istru ove godine, pa bi moglo bit od koristi.

    avatar

    07.07.2005. (11:29)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    @Herostrat - upravo pročitao.. e da je Junezu bio moj priručnik. @desiderata - ma ništa se ti ne boj, kažu da kad bi bijele psine živjele samo od ljudskog mesa, već bi odavno izumrle od gladi :-) @marko - ma otkrili su oni psa, ali di su dokazi da je to bijela psina, kao što rekoh u jadranu žive morski psi, njih čak 29 vrsta, dugačkih i do 12 metara, ali nijedan nije opasnan po ljude.... nema straha. @MadDog - ma ima još bezbroj mogućnosti... od ugriza do toga da ga primeš za rep i zavitlaš daleko na pučinu :-) no tko bi to sve opisao.. samo one najučinkovitije!

    avatar

    07.07.2005. (11:49)    -   -   -   -  

  • CHOCO

    A da mu pročitamo tvoj priručnik? Možda pobjegne od straha kad vidi kak smo dobro pripremljeni... :D ;)

    avatar

    07.07.2005. (11:59)    -   -   -   -  

  • Electro Geisha

    Broj 2 mi se čini jako opasnim. :)

    avatar

    07.07.2005. (12:06)    -   -   -   -  

  • plejadablue

    Ma glavno da nema piranha..i da ne naletiš na neki propeler brodskog motora..:))

    avatar

    07.07.2005. (12:28)    -   -   -   -  

  • gogs

    odlican post.printam...

    avatar

    07.07.2005. (12:39)    -   -   -   -  

  • KGB is watching!

    Ja znam iz dokumentaraca da ga je najbolje kresnut u njušku, no malo bi nas bilo dovoljno prisebno da se tog sjeti u takvom trenutku!

    avatar

    07.07.2005. (13:20)    -   -   -   -  

  • Euro

    ovaj blog ide momentalno medju moje favorite...

    avatar

    07.07.2005. (13:56)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    @KGB - eto, zato sam ja napravio ovaj priručnik kako bi ga u takvim trenucima uvijek imali kraj sebe i mogli se konzultirati prilikom kratkotrajnog gubitka pamćenja! @euro - zahvaljujem na postavljanju linka na tvoju stranicu.. ja tako nešto nemam radi pomanjkanja vremena za promjenu dizajna... ali i to će doći na red nakon godišnjeg...

    avatar

    07.07.2005. (14:09)    -   -   -   -  

  • heroina

    kako stvari stoje, mislim da će ovog ljeta imati na biranje i podosta čeških, slovenskih, njemačkih i talijanskih guzica... ;) a to već dosta umanjuje mogućnost da će zgrabit baš moju! ali ovo je prava NNNI tema i za to ti skidam kapu! ;)

    avatar

    07.07.2005. (15:51)    -   -   -   -  

  • ddadd

    :-)))))))))) Ne bojim se morskog cucka u moru, bojim se ajkula iz svijeta biznisa i politike :D

    avatar

    07.07.2005. (17:12)    -   -   -   -  

  • tritočkice

    mene bi sigurno čuvali dupini :) ali baš mi je dobro došlo malo smijeha, čak se i moj žuti pas vulgaris smijao sa mnom dok sam čitala ovo :D

    avatar

    07.07.2005. (18:34)    -   -   -   -  

  • žuto

    hehehehe.. e kroner.. stvarno si me nasmijao... što jepravo čudo za mene... jer se ja užasavajuće panično bojim morskih pasa.. mada me očaravaju.. i uvijek moram sve o njima sazvati i vidjeti.. makar i na tv.. ali ih se užasavam...

    avatar

    08.07.2005. (02:40)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    hej, kad se vratite s ljetovanja želim čuti izvješća... jeste li se sreli s psinom i da li vam je pomogao priručnik.. zapravo, ako vam ne pomogne nećete ni moći poslati izvještaj... eh...

    avatar

    11.07.2005. (21:54)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...