Komentari

kronotvorije.blog.hr

Dodaj komentar (22)

Marketing


  • izbrisani svijet

    ahaha :)))...ha cuj,ja idemo solo pa te jedino mogu vozit u svom autu ako obecas da ne bus saral po njemu...a i ne moras pisati putopis o tome na blogu :D

    avatar

    04.07.2005. (16:58)    -   -   -   -  

  • košuta_mlad_Ustaša

    ako hoćeš ja ti mogu dati tri i pol jabuke. da ne budeš gladan na moru.

    avatar

    04.07.2005. (18:40)    -   -   -   -  

  • Elbereth Black

    ja besplatno perem stakla :D ajoj da ti ne voliš da ti diraju limenog ljubimca...hm?

    avatar

    04.07.2005. (20:26)    -   -   -   -  

  • MadDog™

    puno sreće u lovu na sponzora :-)))

    avatar

    04.07.2005. (20:35)    -   -   -   -  

  • LBB...

    :)

    avatar

    04.07.2005. (21:42)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    @deleted - zaboravio sam spomenuti da limenog tražim u trajno vlasništvo :-) @Chupa - a čemu ove pol jabuke... di je nestala druga polovica? ili ih sad već više uopće nema? @elbereth - evo ovom možeš oprat stakla :-) @MadDog - ne znam kako ću se odlučit između svih tih ponuda koje će stić :-) @LBB - :)

    avatar

    04.07.2005. (22:23)    -   -   -   -  

  • crkotina i bljuvotina

    Kad dobijem na lotu dam ti pare.

    avatar

    04.07.2005. (23:20)    -   -   -   -  

  • heroina

    prosljeđujem dalje mogućim financijerima! ako ti se nitko ne javi, objavljujem poraz! ;)

    avatar

    04.07.2005. (23:55)    -   -   -   -  

  • žuto

    hej... odlična ideja...:-))).... čekam rasplet događaja...:-))- al nekako mi se čini da će ti uspjeti...:-))

    avatar

    05.07.2005. (02:22)    -   -   -   -  

  • *Ohana*

    Pa to bio bio dobar marketinski potez sa svaku kucu koja zeli dobru reklamu; blog je popularan- statistike su neoboriv dokaz! Pivske kuce. Tu se domaca proizvodnja tuce sa uvozom, sezonski je artikl, daje se dosta na reklamu,... KOJA TI JE OMILJENA CUGA? [ Pazi na odgovor!!! ;)]

    avatar

    05.07.2005. (04:48)    -   -   -   -  

  • Ratnik svjetlosti

    Prava stvar! Ako rijesis auto, probaj i home. Sta te briga taman da ti na krovu pise Mad House :))

    avatar

    05.07.2005. (06:27)    -   -   -   -  

  • Zločesta

    natječaj ti je super, nema šta! ja se javljam na natječaj. hoćeš auto od privatne firme + ininu karticu ili inin auto + kartica?

    avatar

    05.07.2005. (07:24)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    @crkotina - a di je caka? uopće ne uplaćuješ loto a? priznaj :-) @Hero - hej, nema objavljivanja poraza... natječaj traje dok god se netko ne javi... @žuto - evo... inbox mi je već prepun ponuda....KRCAT! :-)

    avatar

    05.07.2005. (11:52)    -   -   -   -  

  • Danči

    Mislim da ti je u svakom slučaju lakše naći sponzorušu ;) Hehehehe!

    avatar

    05.07.2005. (11:53)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    @Ohana - koja cuga? hm.. misliš isključivo na pivske proizvode? čekaj, trik pitanje, ne smim nikoga izostaviti jer mi se onda neće javiti na natječaj... ili je možda ipak bolje da ih spomenem samo par... pa će se konkurenti javiti da im oduzmu monopol koji imaju kod mene... mislim da ću ovo ipak zaobići.... ljudi... sponzori... pijem ja sve.. samo se javite :-)

    avatar

    05.07.2005. (11:56)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    @ridick - odlična ideja... vidiš, tog se nisam sam sjetio... svaka čast... @Zločesta - ajde, znam da radiš u INI, znam da dolaziš na blog iz njihovog tornja... sredi nešto .. nije bitno što.. ali sredi nešto pobogu.. he he :-)

    avatar

    05.07.2005. (11:58)    -   -   -   -  

  • Euro

    pozdrav

    avatar

    05.07.2005. (12:19)    -   -   -   -  

  • jurop

    tnx za onu pomoć oko countera tek sam sad skužio da si mi odgovorio...daj ako ti nije teško odgovori mi kod mene jesam li, kad sam dobio onaj code, samo to morao kopirati u onaj html nešto u mom blogu iza ili tako nekako i onda spremiti...i to je to...ništa više ne moram...malo sam tudum pa ne kužim! tnx još jednom

    avatar

    05.07.2005. (13:35)    -   -   -   -  

  • jurop

    sve ok uspio sam...tnx

    avatar

    05.07.2005. (15:21)    -   -   -   -  

  • MadDog™

    jel' će bit objava rezultata? :-))

    avatar

    05.07.2005. (16:35)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    @jurop - znači sredio si? ok, sad možeš špijunirati ljude. @MadDog - da objava, saznat ćete ćim se prvi potencijalni pokrovitelji jave...

    avatar

    05.07.2005. (17:57)    -   -   -   -  

  • gogs

    ona ista njemacka tvrtka koja otkupljuje spermu i krv iz pupcane vrpce za mnaticne stanice, nudi i sverc cigaretama i daju aute s reklamama na koristenje na 2 god.primamljivo, zaradis izdrkavanjem i jos dobis auto.e da je bar legalno...

    avatar

    05.07.2005. (18:12)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...