Komentari

kronotvorije.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • z.l.e.v.A.n.k.a.

    Strašno je ovo što se dogodilo Mtundi Geke. O moj blože, ne želim da se to desi i meni! Odmah ću poslati sve ove lance koje sam dobila!

    avatar

    02.07.2005. (19:28)    -   -   -   -  

  • modo

    E blog ti je simpa pozdrav i posjeti me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    02.07.2005. (20:50)    -   -   -   -  

  • LBB...

    cool :)

    avatar

    02.07.2005. (22:03)    -   -   -   -  

  • MadDog™

    da sreo sam se se par puta sa takvim stvarima :-))) i evo me, baš tako kao što kažeš... izbriši ga! a ako je baš fora, i šaljivo pošalji dalje... he he

    avatar

    02.07.2005. (22:31)    -   -   -   -  

  • lanterna

    O.D.L.I.C.N.O!!! umrla od cinizma i smijeha. Saljkem svima. ipak bez seksa pucam

    avatar

    03.07.2005. (00:05)    -   -   -   -  

  • D.S.O.

    ja stvarno sam skeptična prema onima "pomozite.. samo posaljite dalje mail..." dok za zanimljive stvari sam uvik otvorena da foward stisnem:))

    avatar

    03.07.2005. (11:21)    -   -   -   -  

  • heroina

    zato sam lijepo instalirala Mailwasher pa takve stvari obrišem još na serveru... ;)

    avatar

    03.07.2005. (11:40)    -   -   -   -  

  • booooo!!!! I'm a monster!!!!

    A nofci u Africi??? Ni to nije istina??? ;)

    avatar

    04.07.2005. (05:00)    -   -   -   -  

  • izbrisani svijet

    ja popusim 'griznju savjesti' ...i posaljem one mailove koji mi garantiraju srecu u ljubavi. USPRKOS tome sto sam sa chain letterima zajebavala neko vrijeme frendice (iskljucivo one doduse koje iste takve salju meni)...JASNO da to nije imalo ikakvog utjecaja na zivotnu srecu :) ...dapace, fuck, moj love life izgleda kao scenarij za meksicku sapunicu :))) a ne sexam se tak i tak...:D s mailom ili bez. zato u zadnje vrijeme forvardam samo zajebantske slike. to bar nekog nasmije :)

    avatar

    04.07.2005. (08:32)    -   -   -   -  

  • izbrisani svijet

    a ujedno odgovor na prethodni blog, je...igracka sluzi svrsi ...silom prilika...ahhh...hate monday mornings.. :D

    avatar

    04.07.2005. (08:35)    -   -   -   -  

  • Predvorje ludnice

    Ah, hvala čovjeće. Pokazao si mi put kojim trebam stupati....Sad barem znam što je razlog nedostatku ševe u zadnje tri godine...

    avatar

    04.07.2005. (10:18)    -   -   -   -  

  • Elbereth Black

    prijatelj je onaj koji ti drži kosu dok rigaš...hehehe :))

    avatar

    04.07.2005. (20:27)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...