Komentari

kronotvorije.blog.hr

Dodaj komentar (16)

Marketing


  • ..::Domaćički shit-lit::..

    Moram priznati da je prvo na šta sam se odvalila od smeha gledajući otvaranje autoputa jeste Milan Bandić koji mutira :) Njegov govor me je takođe naterao na suze -- toliko patetike i prazne govorancije nisam čula još od ... well, onog ko je govorio pre njega :)) Nego, primetila sam i ja da na WCu koncentracija radi dobro i ja sam takođe na tom mestu sposobna napraviti razne paklene planove :))

    avatar

    29.06.2005. (01:56)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    da, da... svi smo na wc-u inovativni... samo to ne primjetimo dok nam netko ne kaže to!

    avatar

    29.06.2005. (01:59)    -   -   -   -  

  • Ratnik svjetlosti

    Frajeru, savrsen si! Nasmijao sam se do suza. Bez obzira sto uglavnom kritiziras, siguran sam da si apsolutni pozitivac! Samo nastavi!

    avatar

    29.06.2005. (07:11)    -   -   -   -  

  • crkotina i bljuvotina

    istina da Wc djeluje pozitivno na ljude.ja u Wc uvijek moram pjevati a kad izađem padnu mi napamet neke sulude ideje.

    avatar

    29.06.2005. (09:17)    -   -   -   -  

  • Euro

    ja spadam tocno u sredinu,sto se tice tvog pitanja... pozdrav..

    avatar

    29.06.2005. (10:05)    -   -   -   -  

  • tita

    hm, ja na wc-u obično igram igrice na mobitelu ;)) a razmišljam dok ga perem ;))

    avatar

    29.06.2005. (10:07)    -   -   -   -  

  • cruel life

    nisi baš u svemu u pravu, al dobro, ne da mi se komentirat, jer mi je dosta toga što svi pljuju po toj autocesti. i btw. druge cijevi tunela su napravljene, ali nisu uređene i puštene u promet hahaha :D autocesta je zakon, političko preseravanje je koma. nije sve bajno, ali nije ni sranje kakvim si ga prikazao. pozdrav

    avatar

    29.06.2005. (13:02)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    *mala iz zadra* autocesta je zakurac, ne zato jer nije kvalitetno urađena (to se tek treba pokazati, vjerojatno će se i tu asfalt početi dizati ili propadati) nego zato jer je preskupa.. osim što je paprena cijena cestarine, potrošiš i duplo više goriva nego po staroj cesti! pred tunelom se čeka više od sata (još nije prava špica sezone), a za tvoju informaciju, o puštanju druge cijevi tunela razmišljat će se tek 2007. nakon što se napravi detaljna analiza količine prometa (uključujući zimu). a kako zimi ima mizeran broj vozila koji tuda prolazi, ruši se prosijek, što znači - ništa od toga. ali glavni razlog neizgradnje je pomanjkanje love. a s obzirom da će proći još poprilično godina prije nego autoput počne zarađivat neće to moći napraviti bez ogromnog zaduživanja! dakle, sljedećih 10 god ništa od kompletnog autoputa!

    avatar

    29.06.2005. (14:57)    -   -   -   -  

  • košuta_mlad_Ustaša

    nije ni čudo što nemamo za cestarinu kad je sav naš novac otišao na gradnju te jebene autoceste. 17 milijardi kuna... mogli su to uložit u gospodarstvo pa ne bi morali gradit ceste za turiste...

    avatar

    29.06.2005. (15:31)    -   -   -   -  

  • heroina

    eh, vidiš, ja se na WC-u obrazujem! tako da na veš-mašini imam zavidnu zbirku znanja... i to mi je zapravo jedino mjesto gdje mogu u miru pročitati kakav dobar roman... i sva sreća da idem redovito i to par puta na dan! ali ne znam što to govori o autorima tih knjiga... ;)

    avatar

    29.06.2005. (20:25)    -   -   -   -  

  • ita62 niska od misli

    Točno si rekao, točno i tečno da svatko razumuje.Slažem se s tobom baš u svemu navedenom u članku!

    avatar

    30.06.2005. (17:29)    -   -   -   -  

  • xiola bleu

    Barem vam gradonacelnink nije rekao da stedite vodu tako da ne pustate vodu u WC-u nakon sto se popisate. Kao sto je Londoncanima savjetovao Red Ken.

    avatar

    30.06.2005. (19:52)    -   -   -   -  

  • izbrisani svijet

    umrla sam od smijeha, fakat odlicno napisano :)...a kaj se autoputa i cestarina tice...da smo preskupi jesmo, daleko vise od ita., o austr. da ne govorim, a sloveniju bi covjek ionak skoro pretrcal pa ti autoput ne treba ;) ...no s druge strane, guzve i cekanje su svugjde problem...jos uvijek imam traume od jednog prolaznog vremena, pri voznji italijom (30 km za cetiri sata!!, u 2-3 trake autoputa!)

    avatar

    01.07.2005. (22:09)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    *deleted* dobro ti je ovo s slovenijom... Pervanski utjecaj vidim :-)

    avatar

    01.07.2005. (22:23)    -   -   -   -  

  • Cranberrie

    stara cesta je zakon. što se cestarina u europi tiče - u njemačkoj ih nema, a u austriji platiš vinjetu i voziš se kam hoćeš. ok plaćaš neke tunele ali kod nas plaćaš običnu cestu, obični komad asfalta. pa onda posebno plaćaš učku, pa posebno krčki most... sranje na sranje...

    avatar

    02.07.2005. (17:10)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    inače i tu istu cestu plaćaš i kad kupuješ gorivo i kad registriraš auto.... svagdje ti uzmu za ceste!

    avatar

    02.07.2005. (17:13)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...