Komentari

crnalegija.blog.hr

Dodaj komentar (24)

Marketing


  • nazi ck

    selo moje selo ravno, ustasa sam vec odavno. zbogom ostaj bunkeru na drini bolje da sam ostal pizdi materini. druze tito jabuku sa grane tjerat cu ti tvoje partizane,preko drine u tri pizde materine.

    avatar

    21.06.2005. (19:22)    -   -   -   -  

  • CRNI SOKOLOVI

    blog vam je odlican, posjetite nas. za dom!! spremni!!!

    avatar

    21.06.2005. (19:24)    -   -   -   -  

  • D.S.O.

    ajme di sam ovo zašla:)

    avatar

    21.06.2005. (20:14)    -   -   -   -  

  • Hrvati!

    Pozdrav == U ==

    avatar

    22.06.2005. (02:22)    -   -   -   -  

  • BJELOVARÈANIN

    ZA DOM SPREMNI!!!BLOG VAM JE ODLIČAN,BAŠ KAO I BLOG OD FIĆE,CRNIH SOKOLOVA I OSTALIH SA TOM TEMATIKOM.I JA SAM OTVORIO BLOG SAD SAMO MORAM GA EDITIRAT I UREDIT.POTREBNO JE DA NAS BUDE ŠTO VIŠE JER RAT ZA HRVATE NIJE ZAVRŠIO JEGO SE NASTAVLJA,ALI NA JEDAN PODMUKLI NAČIN. GAMAD KOJA NAS JE KLALA 45 I 91 SADA UBIRE PLODOVE NAŠE MUKE,A USTAŠE,DOMOBRANI I DRAGOVOLJCI DOMOV.RATA SE OSKVRNJUJU I PLJUJE SE PO NJIMA.DRAGO MI JE ŠTO VIDIM DA NAS IMA JOŠ,JER DOK NAS IMA MOGU NAS JEBAT I SRBI I OSTALA GAMAD KOMUNISTIČKO-ČETNIČKA.KAD UREDIM BLOG JAVIT ĆU VAM I NARAVNO STAVIT VAŠ BLOG MEĐU LINKOVE. JEDINO ME SMETA ŠTOP ĆU SAD MORAT JOŠ NADODAT NEŠ U ADRESI CRNA LEGIJA JER SI GA TI ZAUZEZO,ŠALA. ZA DOM SPREMNI!!ZA KOGA?ZA POGLAVNIKA!!! BOG I HRVATI!!!!

    avatar

    22.06.2005. (20:46)    -   -   -   -  

  • ?

    e decki u koju se srednju mislite upisat?

    avatar

    23.06.2005. (01:15)    -   -   -   -  

  • Marx

    ako im thompson potegne neke veze, mozda upisu neku sa laksom mentalnom retardacijom... a mozda ni to... al nisu oni jadni krivi... umrite jebo vas...

    avatar

    26.06.2005. (18:30)    -   -   -   -  

  • Yerko

    Ljudi ne trošite riječi na ovakve seljake. Sama će ih stići sudbina...

    avatar

    26.06.2005. (19:43)    -   -   -   -  

  • gelb

    MOLIM VAS DA ODETE NA cajkare.blog.hr/ I da im tamo PIŠEMO HRVATSKE DOMOLJUBNE PJESME I OŠTRE KOMENTARE. ZA DOM

    avatar

    26.06.2005. (21:26)    -   -   -   -  

  • pichPit

    CIJELA STRANICA JE ZA KURAC KAO I CIJELA IDEOLOGIJA O USTAŠTVU. Ustaštvo-izdajništvo hrvatskog naroda hrvat

    avatar

    27.06.2005. (10:29)    -   -   -   -  

  • VJERA U BOGA I POGLAVNIKA SVOGA

    ZA DOM SPREMNI!!! Dobar Blog!!! Puno detalja!!! Tak nastavi!!

    avatar

    28.06.2005. (17:20)    -   -   -   -  

  • BJELOVARÈANIN

    jebeni cajkaroši,gdje su bili kad nam smo ginuli 45 i 90,da nas nije bilo lizali bi muda miloševiću,gamad jebena odvratna.Ustaški pokret je bio oslobodilački i da ga nije bilo jebana gamad bi nas istrijebila,ali budale to ne vide i ne razumiju,kako neko može bit tolko glup da ne vidi da se je i prva jugoslavija 1.12.1918 a kasnije i avnojska stvarala i rušila u našoj krvi.jebena četnička gamad stvarno se treba spustiti gusta magla i uspostavit ustaški militarizam da se riješimo te gamadi koja nije dostojna disat Sveti Hrvatski zrak i bit na našem svetom tlu. pozdrav Za dom spremni!!

    avatar

    28.06.2005. (21:04)    -   -   -   -  

  • car

    a gdje si ti ratovo? nabijem te na kurac! ti si nasao nekom pricat o ratu...

    avatar

    29.06.2005. (13:18)    -   -   -   -  

  • MLAD USTASA TRCI POLJEM JA GA STIZEM PA GA KOLJEM! VELICATE PAVELICA MAJKU VAM JEBEM, VAS PONOS JE JASENOVAC I 700 000 ZAKLANIH ZENA,DECE I STARACA. CETNIK

    avatar

    25.07.2005. (16:33)    -   -   -   -  

  • Da to je naš ponos!Majku vam jebem i ponos ćemo ako treba opet ponoviti!

    avatar

    26.07.2005. (23:54)    -   -   -   -  

  • Grabovac

    za dom!!!spremni!!! u mom selu nema vise srba svi se boje HRVATSKOGA grba!!! !!!BJELOVAR!!!

    avatar

    08.08.2005. (17:29)    -   -   -   -  

  • ivor

    picka materina i carli del ponte sto muci naseg antu gotovinu on je r4atni heroj kao i pavelic francetic i boban. i pozdrav nasem najboljem predsjedniku tudmanu,pocivao u miru

    avatar

    08.08.2005. (17:42)    -   -   -   -  

  • CETNIK VALJEVAC

    Tovari, sto pijete kisnicu? Pizda vam materina krezuba!!!

    avatar

    05.09.2005. (20:18)    -   -   -   -  

  • Hosovac-Tomislavgrad

    EJ SRBENDE STO VAM TAJE NISU CUVALI VASU SAO KRAJINU BIZALI STE KO MISEVI PREKO KUPRESA DO BANJA LUKE BAR SAM VAS JE DOTLE GONIO!!! AJDE BALAVURDIO SRPSKA ODJEBITE S NASE STRANICE NEK SE USTASKA DICA PRIPREMAJU JER IDEMO USKORO NA ZEMUN!

    avatar

    21.09.2005. (20:36)    -   -   -   -  

  • Hosovac-Tomislavgrad

    EJ SRBENDE STO VAM TAJE NISU CUVALI VASU SAO KRAJINU BIZALI STE KO MISEVI PREKO KUPRESA DO BANJA LUKE BAR SAM VAS JE DOTLE GONIO!!! AJDE BALAVURDIO SRPSKA ODJEBITE S NASE STRANICE NEK SE USTASKA DICA PRIPREMAJU JER IDEMO USKORO NA ZEMUN!

    avatar

    21.09.2005. (20:38)    -   -   -   -  

  • za dom

    www.hrvatine.mojblog.hr-domovini vjeran dobodošli svi domoljubi,tek je novi al bit će bolji-------DIMANTISCHE KORPS--- Spema se site najaći na svietu.za Dom i Poglavnika spremni!Bog i hrvati

    avatar

    23.06.2006. (22:30)    -   -   -   -  

  • (*

    NO EAST NO WEST ISLAM IS THE BEST
    NO PANIC I AM ISLAMIC

    avatar

    19.01.2007. (02:12)    -   -   -   -  

  • ŠTIT

    28.02.2014., petak
    PISMO NAMJERE I ZAMOLBA

    Župni Franjevački ured;
    Fra. Zoran Jaković, gvardijan i župnik
    E-mail: samostan@kraljeva-sutjeska.com

    Poštovani,
    tragajući za svojima rodom, odnosno za mojom sestrom koja se zove Anđa Pezer, rođ. 1943., koja je nestala u ratnim zbivanjima Drugoga svjetskog rata, odnosno izgubi joj se svaki trag. Moja majka Drina Pezer, rođ. 09.02.1920., u Donjim Mamićima (Cerov Dolac) kod Ružića, (BiH) tada - zadnja pošta Ljubuški, doselila je 1941., iz Hercegovine na hrvatsku "Bilogoru" te je živjela u mjestima: Ivanovo Selo, Grubišno Polje, Cremušina i u Lasovcu, to selo Lasovac je udaljeno 25-tak kilometara od Bjelovara. Zatim je, nastanila se u gradu Bjelovaru. Moja majka Drina Pezer, osuđena je od strane partizana na 6 mjeseci zatvora, tj. prislinoga rada u logoru "Velika Pisanica" i oduzimanje jednog debelog svinčeta, sa gubitkom građanskih prava 1 godinu. Radi kaznenog djela špijunaže, iz djela narodnog neprijatelja. Presuda vojnog suda (Broj:486/1944.) s pretresom kuće 01. rujna 1944. godine. Tada, tog datuma je Anđa Pezer bila stara 19 mjeseci. Znači rođena je u siječnju ili veljači 1943. godine. Mama je inače bila iz ustaške obitelji i zaćela 1942., u državi NDH-a u svojoj 22 godini mladog života. Na stranicama vašeg cijenjenoga portala "Subeški vjesnik" na internetu, pronašao sam spisak: Vjenčanih u vašoj župi Kraljeva Sutjeska 1963. godine. I pod rednim brojem; 23. Stjepan Martinovič, Soce, 1938., i Anđa Pezer, Pezeri 1943. godine. Poštovani, zamolio bi ako mi možete dati kakve podatke o Anđi Pezer. Ja smatram da moja sestra još uvijek je danas živa. Bio bi Vam jako zahvalan na pomoći i traženju voljene nestale osobe. Moja majka Drina Pezer - Stojković umrla je 05.08.2002. godine, u 84-toj godini života. Dok je mama bila živa nisam istraživao, jer zbog mnogih (ne)iskorištenih okolnosti sam propustio, što mi je posebno danas žao...

    Primite izraze mog osobnog poštovanja!

    ---------------------------------------
    HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
    BRANKO STOJKOVIĆ
    ————————————–
    Adresa: Đurđevačka cesta 159
    Bjelovar /27.02.2014. (Četvrtak)
    HRVATSKA / CROATIA
    Kućni telefon: 00 385 433 520
    Mobitel: 00 385 (0)95 814 82 90,
    Žiro-račun: 2340009-1100203086
    Privredna banka Zagreb
    ——————————————–
    http://crostojkovic1958.blog.hr
    http://crostojkovic.blog.rs
    ——————————————–
    brankostojkovic152@yahoo.com
    http ://istinazanarod.blog.hr
    ———————————————-
    http://stojkovic1958.wordpress.com
    http://stitonosa1958.blo gger.ba
    http://crostojkovic1958.blogspot.com
    http://obiteljstojkovic.bloger.h r
    http://dijabolik58.blog.com
    ———————————————
    URED: Masarykova 8
    Uredništvo: ŠTIT BJELOVAR
    Članaka; 1950.

    avatar

    28.02.2014. (13:52)    -   -   -   -  

  • BRANKO STOJKOVIĆ i VESNA

    27.04.2014., nedjelja
    Vjenčanje 22. ožujka 1980., Branka Stojkovića i Vesne Horinek iz Bjelovara

    Branko i Vesna pred oltarom i svećenikom

    Biografska priča

    Sreli smo se 1977. godine u "cvijetu mladosti" ja i Vesna Horinek, rođ. 07.12.1960., a onda smo poslije bili smo se našli u selu Kapela na dočeku "Nove godine" u mjesnom domu. Ja sam tada imao curu s kojom sam se zabavljao, ona se je zvala Nena Vlahović, iz mjesta Obrovnice, kraj Bjelovara. Nakon nekoliko dana od "Nove godine" 1978., ja i Vesna smo otišli u kino "Gorica", te iznenadio sam se kad me je cura Nena sačekala polije predstave na izlasku iz kina. Tada sam s Nenom prekinuo našu vezu. Ona je tada bila ljuta i plakala je,.., morao sam je "malo pljusnuti po obrazu" da se makne od mene,.., jer bila je nasilna i bezobrazna... Neka mi oprosti zbog te pljuske bio sam mlad i tvrdoglav... Nisam htio biti licemjer da sastajem se s dvije djevojke potajno. To sam razriješio odlučno. Ja i Vesna Horinek iz Velikih Sredica, koja je živjela na periferiji grada Bjelovara, hodali smo zajedno dvije godine, zatim smo se vjenčali 22. ožujka 1980., u Rimokatoličkoj crkvi, tj. u župi u Bjelovaru. Oženio sam se mlad sa 22 godine života. Vjerojatno tako je sudbina htjela.

    --------------------------------------
    HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
    BRANKO STOJKOVIĆ
    http://crostojkovic1958.blog.hr
    ————————————–
    Adresa: Đurđevačka cesta 159
    Bjelovar / 27.04.2014. (nedjelja)
    HRVATSKA / CROATIA
    Kućni telefon: 00 385 433 520
    Mobitel: 00 385 (0)95 814 82 90,
    Žiro-račun: 2340009-1100203086
    Privredna banka Zagreb
    ——————————————–
    http://crostojkovic.blog.rs
    ——————————————–
    brankostojk ovic152@yahoo.com
    http://istinazanarod.blog.hr
    ———————————————-
    http://stojkovic1958.wordpress.com
    http://stitonosa1958.blo gger.ba
    http://crostojkovic1958.blogspot.com
    http://obiteljstojkovic.bloger.h r
    http://dijabolik58.blog.com
    ———————————————
    URED: Masarykova 8
    Uredništvo: ŠTIT BJELOVAR
    Članaka; 2038.

    avatar

    27.04.2014. (13:50)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...