Komentari

kronotvorije.blog.hr

Dodaj komentar (27)

Marketing


  • edi

    sva srećica pa ne vozim, jer bi to za moj studentski (čitaj između redaka:prazan) džep bilo malo ohoohooo..ne bi se baš vozikala na fax s faxa, pa malo u grad, pa do frendice, u dučan po kruh i sl...:)

    avatar

    20.06.2005. (21:30)    -   -   -   -  

  • heroina

    nema ti tu pravde: auto ti treba za posao, a posao ti treba za novce da platiš taj prokleti auto! to sve treba sterati u materinu! što prije! uh, što si me sad nabrusio! :)

    avatar

    20.06.2005. (21:37)    -   -   -   -  

  • egipatski mis

    inače me previše ne zanimaju takvi podaci, ali mogu priznat da sam ovo sve pročitala i da unatoč tome što me briga za to, bilo prilično zanimljivo čitat.... već ću sutra čut buraza kak će gunđat.... ja samo čekam da naučim vozit

    avatar

    20.06.2005. (21:44)    -   -   -   -  

  • Igy-Sportske zanimljivosti

    Izgleda da ćemo opet biti svjedoci naftnog šoka, onaj iz 1979/1980 je skoro uništio Američke proizvođače automobila.

    avatar

    20.06.2005. (21:52)    -   -   -   -  

  • ..::kutak za mene... moje utociste::..

    kod mene je gorivo skuplje jos koje 2-3 (na nekim benzinskim i do 4) kunice... zivio tramvaj!!!!

    avatar

    20.06.2005. (22:21)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    u švedskoj? ali ako se ne varam tamo su i plaće više za nekih 2-3 kune, zar ne? :-)

    avatar

    20.06.2005. (22:28)    -   -   -   -  

  • ..::kutak za mene... moje utociste::..

    nije sve bas tako sjajno i bajno... samo to mogu reci...

    avatar

    20.06.2005. (22:46)    -   -   -   -  

  • izbrisani svijet

    trebala sam ovo procitati prije (da skacu cijene)...onda ne bih izgubila pol sata u redu na benzinskoj :)

    avatar

    20.06.2005. (22:47)    -   -   -   -  

  • suncani dan

    da, to je još jedan razlog zakaj nemam kar. kaj će mi ak nemam para da ga natankam...

    avatar

    20.06.2005. (22:54)    -   -   -   -  

  • Dubaika2

    Sva sreca da sam u Dubaiu. Tu je benzin bagatela.

    avatar

    21.06.2005. (00:36)    -   -   -   -  

  • ...dan za danom...

    prvi put sam ovdje i mislim da bi trebao pisat za neke novine...definitivno...cini mi se da imas novinarskog duha...

    avatar

    21.06.2005. (01:13)    -   -   -   -  

  • crkotina i bljuvotina

    ja mislim da je za tu glupu naftu kriva amerika a ne itko drugi i ako bi itko morao imat više cijene to su oni .mi imamo svoja polja zato iz njih ne crpimo glupu naftu.a i amerika je išla u irak da dobije jeftiniju naftu a vidi šta je dobila.

    avatar

    21.06.2005. (09:57)    -   -   -   -  

  • SadisticoShy

    cool dizajn! ..inace mislim da na svaku naftnu krizu firme tipa INE slave, jer imaju alibi za dici cijene, a vise vole samo preprodavati nego crpiti svoje ili stvarati alternatiuvu i jebe im se jer je tržište ionako ovisno.

    avatar

    21.06.2005. (10:49)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    *deleted*.. a bar si ušparala par kuna kaj si natankala prije poskupljenja.. *crkotina*.. kaj je najbolje, mi većinu svoje nafte izvozimo... *SadisticoShy* .. ma to se tebi samo čini.. sigurno su oni pošteni.. štoviše, mislim da to rade samo iz brige prema okolišu... dignu nam cijene kako bi se što manje vozili i tako što manje zagadili prirodu... oni su ti jako ekološki osviješteni! :-)

    avatar

    21.06.2005. (10:57)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    eto upravo otvorih početnu stranicu 24 sata i ugledam vijest o poskupljenju goriva... slika poznata, ista ona koju sam ja stavio na blog... cijene goriva u okviru gotovo identičnom onom na mom blogu.... SLUČAJNOST? nisam baš sto posto siguran.....

    avatar

    21.06.2005. (11:31)    -   -   -   -  

  • tita

    baš dobro da sam prodala auto, neće oni mene...!!;DD

    avatar

    21.06.2005. (13:42)    -   -   -   -  

  • jagode

    mislim da je sve to kompleksnije, a kada sam vidio cijenu 95-ice s cijeno većom od 10 kuna u Turskoj, znao sam da slijedi uspon koji je tek započeo ovaj tjedan... vožnja postaje sve skuplja:-)

    avatar

    21.06.2005. (22:54)    -   -   -   -  

  • *naja*

    Ee, imaš stvarno dobar blogić i trebao bi pisat za neke novine..:) Sva sreća još ne vozim, pa se ne zamaram s tim, ali dosta mi je i kad vidim starog kako brunda.. :) pozdrav

    avatar

    21.06.2005. (23:05)    -   -   -   -  

  • Big Blue

    Ha, ha, čini se da ćemo svi uskoro zdravije živjeti. Al' ćemo hodati pješke, voziti bicikle, rolati se...Zbogom oktanima!

    avatar

    22.06.2005. (00:01)    -   -   -   -  

  • iFa

    ti iz 24 sata nisu normalni :D stid ih bilo

    avatar

    22.06.2005. (01:07)    -   -   -   -  

  • *th!nk ph!nk :)

    STRAVA BLOG!!!

    avatar

    22.06.2005. (12:41)    -   -   -   -  

  • Hyacinth House

    možda su ovi iz ine svi greenpeaceovci i poskupljuju cijenu nafte kako bi ljudi manje vozili automobile i tako čuvali prirodu. eto!

    avatar

    22.06.2005. (19:59)    -   -   -   -  

  • Reiter

    Cijena nafte će samo rasti.

    avatar

    22.06.2005. (21:23)    -   -   -   -  

  • MadDog™

    još malo pa ćemo mi ko i Žuće - svi na bicikle! Pa to je najjeftinije! Zdravo je, jača mišiće i na zraku si... :-)) Sve me frka kad dođem do auta, što će biti...

    avatar

    22.06.2005. (22:00)    -   -   -   -  

  • yoyoyo-kc

    haha zwer si mi...tolko da mi dođe da te stavim na listu svojih blogova..ah..ma neču još...razvijaj se zwerčino hahaha:)

    avatar

    23.06.2005. (00:44)    -   -   -   -  

učitavam...