Komentari

kronotvorije.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • God Damned Angel Whore

    pa ajd ti to napravi...a valja su ljudi bili maloumni u to doba

    avatar

    18.06.2005. (21:10)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    u to doba? eto, to doba je još danas aktualno...

    avatar

    18.06.2005. (21:16)    -   -   -   -  

  • Rina

    Naravno da mnoga istraživanja nisu previše pouzdana ali znaju koristiti. Npr. u mediini! Usput hvala na komentaru što si ostavio na mom blogu. Barem netko.

    avatar

    18.06.2005. (21:27)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    ma da, u medicini svakako, i u još nekim znanstvenim disciplinama ali to čini mali postotak sveukupnih istraživanja... previše je ovih nepotrebnih.. trošenje vremena i novaca...

    avatar

    18.06.2005. (21:38)    -   -   -   -  

  • MadDog™

    ma ništa se ti ne brini, pa tek si počeo, eto ja sam na 1944. mjestu od ukupno 26900 blogova po broju objavljenih postova. He he a u statistici sam pročitao ovo: Broj dana bez postova: 309, a počeo sam: 28.07.2004. Da, eto jedno vrijeme me nije bilo, viša sila! Gdje bih tek onda sada bio, da sam bio redovit! No sa 27 blogova sam i ja na neki način tek početnik, prema nekim drugima, sigurno 100% Samo naprijed!, ili kako ja znam citirati onu: "When the going gets tough, The tough get going!"

    avatar

    18.06.2005. (21:41)    -   -   -   -  

  • MadDog™

    a da su predugački jesu, morao bih si prvo kavu složiti, pa te onda ići čitati (haha) no postovi su ti zanimljivi, zato se ne zamaraj time, pa imat' ćeš ponekad i kraće postove... garantirano!

    avatar

    18.06.2005. (21:45)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    309 dana? skoro cijelu godinu? eto možda držiš taj rekord, provjeri kod admina.. he he :-)

    avatar

    18.06.2005. (21:56)    -   -   -   -  

  • dnevnik živčanog mede

    ja sam čitala u jednom romanu od Terryja Pratchetta da se svaka statistika svodi na 50-50%, ili će se nešto dogoditi ili neće, ili će nešto biti ili neće!! super mi je to. a ne slažem se da se samo Ameri bave idiotarijama vezanim uz statistike, ima tu i engleza... :) pozdrav i sorry na tifelerima!

    avatar

    18.06.2005. (22:37)    -   -   -   -  

  • Big Blue

    Kažu da je statistika samo zbroj netočnih podataka. Pogledamo li te statističke podatke o blogovima...stvarno se pitam...I još nešto što me izbaci iz takta ovdje, nevezano za statistiku - to je kad treba 100 godina da se otvori ovaj prozor za komentare. Traje li traje...Umjesto da se bave statistikom, bolje bi bilo da poboljšaju sustav.

    avatar

    18.06.2005. (22:53)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    tako nekako *žifčani medo*... mislim da su ipak Murphyjevi zakoni najprecizniji :-)

    avatar

    18.06.2005. (23:07)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    he he *big blue*... tebe je vidim "brzina" izbacila iz takta... a jebiga, to ti je zato jer se to sve čita i sprema iz jedne baze i onda kad svi odjednom navale sustav šteka... to ti je tzv. usko grlo...

    avatar

    18.06.2005. (23:09)    -   -   -   -  

  • Hyacinth House

    e,ma statistike bloga me samo živciraju. pišem blog od drugog mjeseca, a us tatistikama mi piše: vaš blog postoji dva mjeseca i nešto kusur dana.... kreteni. a ima jedan sajt sa bolesnim statistikama, zaboravih adresu.... i da, ja sam s paga, i mislim da je idiotska ideja o 3:30 na zrću, mada čak nisam neki fan te plaže i draža mi je bila dok nije bila ovoliko eksponirana. stvar je u tome da su oni svi glupi. gradski oci, jel.

    avatar

    18.06.2005. (23:35)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    vidi, vidi, čita netko i ovo dolje... o Zrću... ma ni ja ti nisam više za tu zabavu ali živcira me taj kretenski odnos prema svemu... to uništavanje svega što valja..

    avatar

    18.06.2005. (23:56)    -   -   -   -  

  • heroina

    a kolika je vjerojatnost da je statistika u pravu? ;) ljudi zaista nemaju pametnijeg posla... a što je najgore, više se s tim ne bave ljudi, tako da se stvarno pitam koliko to sve ima smisla... jer mene apsolutno ne zanima koliko je debelih amera odlučilo krenuti na dijetu i odustalo... ili koliko je mačaka donijelo na svijet po 4 mačića... treba njima dati štihaču u ruke, pa da vidiš produktive! :)

    avatar

    18.06.2005. (23:58)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    tako je Hero.. to je cijela poanta.. ne zanima nas to! ne zanima nas kolika je vjerojatnost da je neka vjerojatnost vjerojatno vjerojatna! :-)

    avatar

    19.06.2005. (00:03)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...