Komentari

kronotvorije.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • Cranberrie

    eto vidiš da si skužio. moraš pisat 4 bloga dnevno i onda ćeš stalno biti na naslovnici. iskreno, mene boli neka stvar koliko sam dugo na naslovnici. drago mi je da me čita par osoba koje me čitaju. a inače, dobar ti je blog

    avatar

    18.06.2005. (00:05)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    oho.. hvala na pohvalama... jest da sam tek počeo ali eto...trudim se

    avatar

    18.06.2005. (00:15)    -   -   -   -  

  • heroina

    zaista ih ima ko kenje! :) i ja sam nedavno počela... ne zamaraj se sa listama... uostalom, zar bi zaista išao vidjeti što je napisao čovjek koji je svoj blog nazvao 3.d rulzzzzzzz...? ;) a obzirom kako pišeš, mislim da ćeš imati dosta veliku publiku! :*

    avatar

    18.06.2005. (00:58)    -   -   -   -  

  • stanoye

    ma ništa ne brini, kvalitet se odmah primjeti. ja sam u ovom blog svijetu od početka tj. godinu dana, i meni je bilo tako kao što je tebi ali sam se trudio i stigao do almost-cool liste. SAMO GURAJ!!!!

    avatar

    18.06.2005. (10:17)    -   -   -   -  

  • Cordelia

    Piši radi sebe, a ne da budeš na listi. Sviđa mi se tvoj stil pisanja. Samo nastavi tako.

    avatar

    18.06.2005. (12:37)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    ma znam ja to, ne pišem radi liste.. ali jedino ako si na listi ljudi imaju priliku vidjeti da uopće postojiš.. ma ovi vaši komentari su ono što me najviše veseli :-)

    avatar

    18.06.2005. (15:26)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    eto ti ga na! jučer sam ovaj post proslijedio uredništvu jer sam smatrao da je to zanimljiva pojava vrijedna kutka na naslovnici... i izašlo je... izašao je članak kako hrpa školaraca izvještava o kraju školske godine... ali nema spominjanja mog bloga.. mene koji sam tu pojavu uočio... da li da se sad osjećam pokraden? ajde.. uzet ću to kao slučajnost... možda me je netko preduhitrio.. OVAJ PUT!

    avatar

    18.06.2005. (15:33)    -   -   -   -  

  • monique

    joooo - sve je to tako! slazem se... jos samo da mi je to prihvatit s pozitivne strane....

    avatar

    19.06.2005. (00:58)    -   -   -   -  

  • žuto

    dragi kroneru...:-).. umjesto da pišeš 4 bloga dnevno, pokušaj na tom jednom, koji napišeš refreshati vrijeme, ... :-).. sretno..

    avatar

    19.06.2005. (01:00)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    e... refreshati vrijeme.... to je podmuklo... prijevara... svakih sat vremena mijenjati vrijeme pa na kraju post koji sam napisao ujutro ispada da sam ga napisao navečer...

    avatar

    19.06.2005. (01:03)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    ma sve će ti to monique proći s vremenom... kasnije će ti biti smiješno

    avatar

    19.06.2005. (01:08)    -   -   -   -  

  • žuto

    je.. slažem se .. to je podmuklo.. niš.. preostaje ti sa manijakalno pišeš ko Daniell Steel ( ili kako se već piše).. ili da jednostavno odustaneš od lista- čini mi se da su te ljudi već počeli prepoznavati.. daj si vremena.,.,:)))

    avatar

    19.06.2005. (11:41)    -   -   -   -  

  • kroner_uma

    hej... nisi primjetila? izašao mi je članak na naslovnici...stavljen sam na almost cool listu... MOJIM PATNJAMA JE KRAAAJ! :-)

    avatar

    19.06.2005. (11:51)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...