Komentari

uspjeh.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • 3LANCER

    uf, a ja nisam nesto spektakularno uporan. trenutno ne mogu da razmisljam o nekom zivotu za recimo 20 godina

    avatar

    14.06.2005. (15:58)    -   -   -   -  

  • borivoj

    svidja mi se... lp, boro

    avatar

    15.06.2005. (10:55)    -   -   -   -  

  • putovanje zrakama sunca

    neki dan sam citala u jednoj knjizi...ako covjek zeli sanjati treba i naci vremena za spavanje... nazalost danas ljudi u utrci za vremenom, uspjehom, neznaju vise normalno spavati, jer ako se tu ogranicavaju , bilo vremenski,bilo prostorno, ne mogu ocekivati da ce imati kvalitetne snove:))jer oni snovi koje sanjamo u tzv. budnome stanju, samo su reprodukcija onih koje snivamo dok sanjamo, cesto puta smo mi nesvjesni te cinjenice ali tako je to .....

    avatar

    16.06.2005. (10:55)    -   -   -   -  

  • Gracia

    ne znam zasto ali podsjetio si me na mog bivsega... spooky.

    avatar

    16.06.2005. (16:54)    -   -   -   -  

  • samo ja...

    da snovi... lijepo je imati svoje snove-evo meni se svidja jedan citat bas vezan uz snove:"Buducnost pripada onima koji vjeruju u ljepotu svojih snova" Eleanor Roosvelt-slazete li se?-ja u potpunosti

    avatar

    19.06.2005. (13:26)    -   -   -   -  

  • najgori blog ikad viđen

    Ma dajte ljudi slijepi ste, čovjek vam govori da ne čekate više ni sekunde i da krenete po ono što stvarno želite bez obzira koliko vam se čini nemoguće. Idite za tom osobom,za tim nekim ili nečim i ne odustajte jer jedino tako ćete znati na čemu ste i tko ste uopće.Život vam curi i to jako brzo jer je jako velik i svaki mali propust je ogromna greška.

    avatar

    20.06.2005. (01:11)    -   -   -   -  

  • čudnovati kljunaš

    Super ideja...samo kaj ja stvarno neznam kaj da zamislim...od tolko mogućnosti. A brijem si nekak da mi je i ovak dobro... Ipak ak se nečeg sjetim ...javim se.... Kljunasti pozdrav

    avatar

    20.06.2005. (23:04)    -   -   -   -  

  • Noeli

    Toliko lijepo je ovo napisano da ne znam što bih dodala, niti prokomentirala. Najbitnije je ispunit se pozitivnim mislima, onda sve ide lakše. Ispunit se ljubavlju i vjerom. Kada jednom donesemo odluku da nešto zaista želimo, čitav Svemir se udruži da mi to zaista i postignemo.

    avatar

    29.06.2005. (07:29)    -   -   -   -  

  • Trica

    Već se nekoliko dana vraćam na ovaj blog. Odlučila sam zapisati!!! :)

    avatar

    01.07.2005. (07:31)    -   -   -   -  

  • Razoruzajte meee..

    One prave zelje iskrene iz srca se uvijek ostvaruju, bas uvijek!! Jedan topli pozdrav ti saljem!

    avatar

    04.07.2005. (17:14)    -   -   -   -  

  • Ivancica

    Ja sam živi svjedok da je to tako. Dugo sam se bojala napisat svoje ciljeve zato jer sam se bojala neuspjeha. Ali i uspjeha. Medjutim kad sam konačno zapisala svoje želje, one su se počele i ostvarivat. Neke tako tačno kao što je napisano, da me to uistinu fascinira. Kljunaš, mislim da si i ti sada u onoj fazi u kojoj sam ja bila. Sigurno ti može bit bolje. Slobodno nešto poželi. Možeš čak i mislit da je neostvarivo, ali barem za početak priznaj da to želiš. Pozdrav svima

    avatar

    06.07.2005. (20:16)    -   -   -   -  

  • snygg n mickey

    mislim (stovise uvjerena sam) da je u zivotu sve moguce ako si covjek samo malo da truda,.no sa druge strane da bi ista mogao uciniti vazno mu je zdravlje ;) bez zdravlja ne moze nista ostvariti..,no ljudi najcesce nisu zadovoljni i kad imaju sve,.dok osoba koja i nema previse zahvalna je sto i to ima,.. ona osoba koja ima obilje svega zeli jos i nikada dosta,tako da se lako covjek "izgubi" u tim svojim ambicijama..osobno zivim za to da budem sretna,da se osjecam sretnom sa onim sto radim i kako radim..dosta mi se stvari dogadjalo u zivotu,cak bi se moglo reci da sam dosta toga prosla za svoje god (naravno ne negativnih stvari) dosla do nekih zakljucka koji su mi izmijenili zivot na bolje,..sve je u "glavi"..reci cu samo da optimisti daleko bolje i "bezbolnije" prolaze kroz zivot ;)

    avatar

    06.09.2005. (09:29)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...