Komentari

kronotvorije.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • steven- moj svijet

    naj se sekirati................glavno je da pišeš ili metneš ono kaj ti u tom trenu paše

    avatar

    08.06.2005. (15:01)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    oho... moj prvi komentar.... hvala, hvala... ma ne sekiram se ja, bitno je da se piše.. no bilo bi lijepo i da to netko čita. nadam se da će uredništvo uvažiti neke moje prijedloge.

    avatar

    08.06.2005. (15:19)    -   -   -   -  

  • žuto

    hehe.. te liste su enigma većini blogera- a koliko sam uspijela primjetiti, ti uvjeti nemaju veze s blogovima na listama.. :-/ grrr

    avatar

    19.06.2005. (00:52)    -   -   -   -  

  • Kronike opasnog uma

    e tu si 100 % u pravu.. rijetki od onih na cool listi ispunjavaju sve te uvjete.. a neki ni jedan osim redovitog postanja....

    avatar

    19.06.2005. (00:54)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...