Komentari

dubai.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • Dubaika2

    Samo jedna napomena... normabel ovdje nije zabranjen, nego se smije izdati samo na lijecnicki recept. Kad se policjotima pokaze recept od lokalnog doktora, to je okej. Mislim da se ni u lijepoj nasoj nebi dobro proveo da policajci nadju par kutija apaurina kod pretresa.

    avatar

    07.06.2005. (20:17)    -   -   -   -  

  • Historia

    cudan je taj arapski svijet

    avatar

    08.06.2005. (22:24)    -   -   -   -  

  • ! ! !

    ja sam bila u Dubaiu...Ne da mi se svidio,neg sam bila toliko oduševljena da se toga sjećam ko da je bilo neki dan...Sve je super...sve...jedino kaj mi se ne svidaju ljudi...zene sve zamotane..od glave do pete,muskarci se drze za ruku...Čudno...no...i dalje mi se svida=))

    avatar

    09.06.2005. (15:11)    -   -   -   -  

  • The one who knows

    Vjeruj mi da postoji i velika tamna strana cijele price o Dubaiu...... Nije zlato sve sto sija. Cudan je to svijet. U malim dozama prihvatljiv ali u vecim postaje naporan i opasan!

    avatar

    09.06.2005. (21:39)    -   -   -   -  

  • oboĹľavateljica

    ja bih rado u dubai,preko agencije iz hr.ima li takvih putnika?ima li koga tko je bio preko naše agencije, sa grupom?

    avatar

    12.06.2005. (14:57)    -   -   -   -  

  • Ivana

    To je predivno mjesto za odmor i ako dobijete priliku za ići u Dubai idite , ali nemojte ljeti , jer je previš vruće . Temperatura je najmanje 40 stupnjeva celzijevih . Ako je dobijete čak i kada je ljeto prihvatite , jer ćete propustiti priliku života . -_-

    avatar

    26.04.2007. (21:01)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...