Komentari

kulerica.blog.hr

Dodaj komentar (38)

Marketing


  • ardkor

    i ja bih potpisala ovaj post. iako mi se ne da koristiti velika slova, niti mi se daju pisati č, ć, š, ž, đ, dž i sl., ja poznajem pravila dovoljno da ne grijesim. i lagano mi se dize kosa na glavi kad vidim neke zapise nekih blogera, ali pripisivala sam to svojoj picajzlajstoj naravi :). ne znam, ne volim kad dobijem mail ili poruku od nekoga, a pogotovo od nekog frajera, a da je prisutna gramaticka ili pravopisna pogreska. (zato volim scorpya :D) neki dan me jedan pitao sta ima, pa ja kazem da mi je ok i da se dobro zabavljam, a on vraca 'nisam ni sumljo' - mislim, daj, pliz, nemoj!!!

    avatar

    28.12.2004. (00:48)    -   -   -   -  

  • Riječanka&svijet

    Ahhh..osim što se divim tebi, divim se i sebi - prijateljima sam napisala slijedeći tekst koji sam poslala SMS-om : Kada već nije bijeli, neka Božić bude prekrasan,a cijela 2005.godina nezamislivo sretnaaa :))) Isto želim i tebi, pusaaa :))))

    avatar

    28.12.2004. (00:51)    -   -   -   -  

  • anex

    baš tak... :-)

    avatar

    28.12.2004. (02:18)    -   -   -   -  

  • ....Demjan

    Ja baš i ne obraćam pažnju na takve stvari, jer i ne čitam takve stvari. Kad vidim neku čestitku neke firme samo je otvorim i zatvorim - nevažno. Uopće ne doživljavam te uniformirane čestitke. I ponosno izjavljujem da nikada i nikome u životu nisam napisala čestitku koja glasi : sretan (čestit) božić i (sretna) nova godina, bez obzira gdje se nalazila velika i mala slova. Užasavam se toga, brrrrrrr. To mi je jednako onome kad u restoranu vidim meni (menu, kako hoćeš), a na njemu piše: juha - goveđa 20 kn, juha - domaća 15 kn, salata - mješana 10 kn itd.

    avatar

    28.12.2004. (10:02)    -   -   -   -  

  • Peek a boo

    Uh, sad me sve strah kaj sam napisala u čestitkama..:(

    avatar

    28.12.2004. (18:24)    -   -   -   -  

  • kulerica

    dopsy, lol. Da, "sumljo". :-)))

    avatar

    28.12.2004. (20:34)    -   -   -   -  

  • kulerica

    Rijecanka, thanks! :-)

    avatar

    28.12.2004. (20:34)    -   -   -   -  

  • kulerica

    demjan, ni ja vec godinama nisam poslala "tipicnu" cestitku, kao ni tipicnu razglednicu, znas one u stilu "puno slanih/suncanih pozdrava s prekrasnog Jadrana...", tako da te posve kuzim. :-)

    avatar

    28.12.2004. (20:36)    -   -   -   -  

  • kulerica

    Peek a boo, nemoj se bedirati. Pa nece ti frendovi brojati greske, kaj ti je. Ni ja ne brojim svojima. :-)

    avatar

    28.12.2004. (20:36)    -   -   -   -  

  • lucifera

    ja cu samo komentirat jednu stvar...pustam to sto je neko osjetljiv na te stvari,svi smo na nesto... ali gospon Rojs i ostali koji pisu zamjenicu Velikim (namjerno napisano) slovom je iskaz postovanja (a sad koliko ga imaju to je nebitno) a ne gramaticnosti... pozdrav

    avatar

    28.12.2004. (20:44)    -   -   -   -  

  • Juliere

    posto sam u Italiji, vidjeh isto svega i svacega ... da li znas kako ovdje ljudi to rade? sve velikim slovima pa ne mos' falit ! mA sREtnA teBi cIjELa 2005. gOd i SvE One NaRednE ... :-)

    avatar

    29.12.2004. (00:06)    -   -   -   -  

  • kulerica

    lucifera, ako se obracas jednoj osobi, onda pises "Vi" velikim slovom, a ako se obracas vecem broju, tada bez obzira na postovanje tu zamjenicu pises malim. :-)

    avatar

    29.12.2004. (00:27)    -   -   -   -  

  • kulerica

    juliere, to isto rade i kod nas. :-) Sretna i tebi!

    avatar

    29.12.2004. (00:28)    -   -   -   -  

  • Dnevnik jedne freakushe

    Ljudi u principu pišu čestitke čisto iz nekakve navike, ne obračajući pozornost u redosljedu riječi. :( Kako bilo da bilo, sretna Vam bila cijela 2005 i narednih 100 godina, a kasnije se snađite :)

    avatar

    29.12.2004. (00:34)    -   -   -   -  

  • about me

    ovaj svaka čast na tvom besprijekornom poznavanju hrvatskog jezika pri tome mislim na pravopisne i gram. greške koje se javljaju oko nas ...i svaka čast da si uočila greške na tim čestitkama,ali ne bi se trebača toliko čuditi jer oni koji rade čestitke i te sl. stvari su prilično nepažljivi i pišu ih svakakve budale,to ti je normalno kod nas izgleda, ako zna možda jednog dana ti napišeš koju besprijekornu...držim ti fige...))))

    avatar

    29.12.2004. (00:56)    -   -   -   -  

  • Riječanka&svijet

    Ne daj se virusima : tuci ih iz svih oružja! C vitamin, šumeći kalcij, aspirin, med, propolis..ja osobno preporučam i ehinaceju čaj ili kapi :)))))

    avatar

    29.12.2004. (01:17)    -   -   -   -  

  • Annie De Meni

    ako budeš kupovala ehinacea kapi svakako uzmi dr. Teissa, najbolje su! To ti je na prirodnoj bazi.. doduše, to treba svako jutro, ja ove zime nisam ni počela.. ali znam da djeluju.. vruća limunada s medom? nisam to još ni čula, a ni probala.. zašto mora bit vruća? :)

    avatar

    29.12.2004. (09:51)    -   -   -   -  

  • kad ja prièam ostali æu

    a zakaj vi laprdate o pravopisu, kaj je to danas in u zg. kaj vam je, pa svi pričaju i pišu kak oni žele, a političari koad nisu bili isptavni. njim se uvjek žuri, pa bogci zaborave na griješke, a i onak je njiova zadnja pa mi se trudimo to čitat i razumjet. neki dan ja susreo jednog uvaženog gospodina na trgu kako se obraća svome frendu...ej đes kreno, što ima...jel dosta...a vi pobogu odma otvorite blog i serete po gramatici. jel kolko ima pravopisnih rječnika kod nas..pa ni oni se ne mogu stić dogovorit koji valja a koji ne...a zašto da se mi mučimo. danas svaka škola ima ajmo reći svoj pravopis. drugčije se uči u dubravi a drugčije u prečkom, a de spominjemo slavoniju, dalmaciju a tek istra...i sda ti pričaj kak spada...nema šamse...đe god dođeš rugaju ti kak pričaš i ne razumiješ hrvacki. eto toliko, od mene, a sad vi dalje laprdajte o ije i je, o č i ć...

    avatar

    29.12.2004. (10:09)    -   -   -   -  

  • Scorpy

    Ajme majko! O Božiću sam već pisao, a da si kojim slučajem pročitala post (http://stitch.blog.hr/arhiva-2004-12.2.html#128712), naučila bi da "čestit" ne znači "pošten", zaboga. Užasava me pučka etimologija, a još više ljudi koji kenjaju kvake o nečemu što ne poznaju dovoljno. Iako, s ostatkom se slažem. Namjeravao sam obraditi i Novu/novu godinu, no vidim da je sada suvišno.

    avatar

    29.12.2004. (10:52)    -   -   -   -  

  • Scorpy

    Sad vidim da je linkanje nemoguće i na blogove, a ne samo na druge stranice. U adresi treba spojiti dijelove "arhiva-2004", jer zbog razmaka link ne radi. Ipak, sad si me sjetila da tvrtke koje spominješ vole idiotizme poput "Provjerite stanje na Vašem računu", pa ću radije napisati post o zamjenicama nego o blagdanima. Hvala ti na tome.

    avatar

    29.12.2004. (11:19)    -   -   -   -  

  • Ratnik paorskog srca

    I ja sam pomalo alergičan an takve pogreške, ali još više one ije, je (diječija majica) i čć, a što se velikih slova tiče, često ne držim shift dovoljno dugo pa mi sva ispadnu mala, a ne da mi se popravljati. Lijebnost ili osebujnost? nije bitno.

    avatar

    29.12.2004. (14:20)    -   -   -   -  

  • Shtrom

    Uljudba nasa... :) Volim ovo nasa lijepo hrvacka jeziko i nasa pravpisa.

    avatar

    29.12.2004. (15:10)    -   -   -   -  

  • kulerica

    Scorpy, procitala sam post na stitch.blog.hr o Bozicu, no ne slazem se s njime. I nije u pitanju pucka etimologija, nego moje stalne konzultacije s jednom vrhunskom kroatisticom, koja "cestit Bozic" smatra jednakim jezicnim zlocinom kao i hrpu drugih "novohrvatskih" izmisljotina. Osobno ne opravdavam zastarjelu uporabu rijeci koje se znacenje vremenom promijenilo, jer je jezik zivi organizam koji se i te kako mijenja i te mijene treba postivati. :-)

    avatar

    29.12.2004. (19:13)    -   -   -   -  

  • dome

    Jedna krivo napisana rijec, sve kaze o tebi, a jedna krivo izgovorena rijec lako se ispravi!

    avatar

    29.12.2004. (23:56)    -   -   -   -  

  • my ego trip

    imas ti apsolutno pravo. i meni malo bodu oci kojekakvi natpisi oko ovih blagdana (posebno ovo sa svim velikim pocetnim slovima...urnebes!), ali isto ne toliko da bi napisala toliki tekst!!!

    avatar

    29.12.2004. (23:58)    -   -   -   -  

učitavam...