Komentari

Dodaj komentar (55)

Marketing


Kako ćete se izjasniti na referendumu za pristupanje EU-u?

Opcija Grafički prikaz rezultata Postotak glasova Broj glasova
Bit ću 'protiv'

59.00% 400 glasova
Bit ću 'za'

31.12% 211 glasova
Neću izaći niti se izjašnjavati

9.88% 67 glasova

Glasova: 678.  Komentara: 55.  Anketa traje od 22. rujna.

  • Andrea-Pisma

    toliko dobrih resursa imamo da možemo biti mala neutralna ŠVICARSKA samo što nemamo pametnih ljudi da nam vode našu lijepu zemlju koju bi voljeli zatrovati
    budimo pametni i glasujmo protiv ulaska u EU jer možemo sami imati ono što drugi nemaju
    prirodnu zdravu hranu i ne zagađene vode

    avatar

    22.09.2011. (21:48)    -   -  

  • Bocaccio

    zanimljivo je da se mnogi od onih koji se busaju u prsa da su europejci u anketama se izjašnjavaju protiv te europe.

    avatar

    22.09.2011. (23:22)    -   -  

  • Neverin

    to ti je zato jer nemaš mašte ni veze sa logikom, to što neki žele u Europu ne znači da žele pod ovakvim osvajačkim uvjetima gdje ćemo glumiti siromašnog rođaka dok velike zemlje diktiraju tempo

    avatar

    22.09.2011. (23:34)    -   -  

  • Defton

    Sempre kontra, kako kaže jedan bloger. :)

    avatar

    22.09.2011. (23:36)    -   -  

  • Teobaldin teatar

    EU je iluminatska tvorevina, koja vodi globalnoj fašističkoj diktaturi, no kakva nam je alternativa - balkanski primitivizam i mafija? Teško je biti pametan!

    avatar

    23.09.2011. (09:22)    -   -  

  • golden age

    za ili protiv?
    kuga ili kolera?
    - kuga...

    avatar

    23.09.2011. (12:46)    -   -  

  • Neverin

    ovo ne može biti presjek stvarnog stanja, nemojmo zaboraviti 25% biračkog tijela na koji hdz uvijek može računati te nadodamo eurofile (btw ja sam eurofil ali ću iz olitih razloga glasati protiv) i ulazimo bez problema osim ako se ne dogodi nešto eklatantno i negativno u vezi EU-a uoči referenduma. Pretpostavljam da će nas obasipati domaćim aferama samo da zaboravimo na to da glasamo za ulazak ili odbijenicu

    avatar

    23.09.2011. (13:03)    -   -  

  • Bocaccio

    glupost baskrajna postaje smiješna u trenucima kad svakom loncu na silu i bez vlastitog smisla želi biti poklopac.

    avatar

    24.09.2011. (10:45)    -   -  

  • Neverin

    znaš bocaccio ti mi pariš lišen smisla za humor ko da si neki hadezeovac

    avatar

    24.09.2011. (13:50)    -   -  

  • Tina.

    protif!
    al jbg kad znam da budemo ušli nutra jedino ak nas europa nebude htela, ako si premisle...
    ovak si je država nekak možda previše truda dala da sad nebi išli u europu, anketa se radi radi reda.....

    avatar

    24.09.2011. (21:01)    -   -  

  • Martyr

    Ma i da bude 100% glasova protiv ulaska u EU,bili bi prisiljeni uć i kroz par godina bi završili u dugovima kao i ostale države(npr Grčka),propao bi i turizam i uzeli bi nam kunu kao i sto drugih stvari ,nemožeš protiv tog pokvarenog sistema nikak drugačije nego revolucijom...probudite se ljudi

    avatar

    25.09.2011. (02:18)    -   -  

  • Martyr

    Teobaldin teatar,slažem se s tobom u vezi tvog komentara.

    avatar

    25.09.2011. (02:19)    -   -  

  • Igniss

    Sama činjenica da su euroskeptici ti koji osjećaju goruću potrebu uvjeriti i uvijek obavijestiti sve oko sebe koliko su oni protiv čini rezultate malo upitnim. Ista se pojava viđa i u teorijama zavjere, ultranacionalizmu, nekim religijama, itd.

    Za. Ako je ovo stvaran indikator javnog mišljenja, mogu reći samo, jao si ga nama.

    avatar

    25.09.2011. (10:29)    -   -  

  • Razmišljanja o aktualnim temama

    meni je tak svejedno hoće li me krasti "moji" ili "njihovi" ... i onako smo sve rasprodali i ništa nije naše (ono što je valjalo i valja, a ono što ne valja pa šta će nam, neka si uzmu i to) ... ja se nadam samo otvorenim granicama kada je posao u pitanju, pa da konačno počnem raditi i graditi sebi bolju budućnost (pod uvjetom da se unija ne raspadne prije nego li budemo imali pravo otići raditi van)

    avatar

    25.09.2011. (11:40)    -   -  

  • Cakana

    Želin da uđemo u EU, al glasat ću protiv jer ne želin da HDZ preuzme zasluge koje mu ne pripadaju i onda nam to nabija na nos do vječnosti.

    avatar

    26.09.2011. (01:44)    -   -  

  • Teobaldin teatar

    @Igniss - Ne bih se složila da su euroskeptici glasniji od proeuropejaca. Nama se od samih početaka nametalo mišljenje da je ulazak u EU neko spasonosno rješenje (jer mi smo Europa, a ne Balkan!). Sjetimo se samo kako smo bili zavidni kad je ušla Slovenija i neke dr. zemlje. I ne znam zašto se mnogi automatski ugibaju od tzv. teorija zavjere, umjesto da malo dublje istraže stvari. Ja bih radije bila skeptična prema onome za što se zdušno (i uvijek uz smiješak) zalaže naša premijerka!

    (I internetsko-blogerske zajednica nikako nije reprezentativan uzorak.)

    avatar

    26.09.2011. (09:42)    -   -  

  • misko

    Evropa, koja sada diktira uslove, Britanija, Njemačka, Francuska, oduvijek su živjeli i bogatili se otimanjem tuđih resursa. Ovo je samo još jedan način kako će bogati opelješiti siromašnijeg.
    Protiv!

    avatar

    26.09.2011. (14:50)    -   -  

  • moderni strvinari

    Naravno protiv jer ja fala bogu putujem europom skoro jednom na tjedan i tako već godinama. U Austriji, Italiji i Francuskoj je sve gore i gore. Euro skeptici (europski) su u medijskoj blokadi i njihova riječ se ne može čuti.Što mislite zašto se referendum u svakoj državi može beskonačno ponavljati? Zbog čega onda ne naprave referendum nakon par godina dali netko želi izaći? To nećemo doživjeti sigurno. Nekad lud za Europom danas se je užasavam. Ajmo konačno postati glasači (birači) a ne više navijaći

    avatar

    26.09.2011. (19:14)    -   -  

  • putGradine

    Za šaku Judinih škuda nas žele utopiti. Žudnja političara za tih nekoliko mjesta u Europarlamentu je ta pusta želja za Europom.

    avatar

    26.09.2011. (21:34)    -   -  

  • Mudra lija

    Ući u Evropu ili ne je pseudo dilema. Mi smo već u Evropa (geografski) ali smo i dalje po mentalitetu i lopvluku balkanci. Zar nisu naše banke, INA itd. i ostalo vrijedno već u Evropi, a lopovi još uvijek u
    Hrvatskoj.Švicarska i Norveška nisu u EU, ali pogledajte uređenost, standard, korupciju, zaposlenost...To je pravo pitanje.Imam puno primjedbi na EU, ali alternativa je balkanski mrak.Pa vi "domoljubi"
    birajte.

    avatar

    27.09.2011. (02:37)    -   -  

  • Mudra lija

    Dilema -EU da ili ne- je lažna dilema. Mi nemamo izbora, mi moramo u EU ili ćemo ostati u balkanskom mraku.EU traži-kvote i urednost, ali i daje-poticaje za prave programe.Oni kojima to ne odgovara više vole nered i lov u mutnome a toga je trnutno u Hrvatskoj previše.
    "Ipak je ljepša -Lijepa naša- za onoga tko se snaša-.

    avatar

    27.09.2011. (02:51)    -   -  

  • baba ljutica

    Čemu tolike žrtve za samostalnost pa prijeći u "zajednicu" u kojoj opet netko superiorniji kupi mast i dirigira orkestom? U zajednicu u koju će se slijevati naša prirodna bogatstva a sami ćemo dobijati mrvice koje netko drugi odredi koliko smijemo pokupiti? U zajednicu iz koje i njeni najveći pobornici žele istupiti, zatvaraju granice, žele svoju valutu nazad?
    Smatram se slobodnom ići kuda želim, meni pokaz putovnice na granici nije ograničavanje slobode. Europejac treba biti u glavi a ne na papiru. Zar opet pod tuđu čizmu? Samo ovaj put to nisu opanci nego mamuze, grdno ćeš požaliti hrvatski narode!

    avatar

    27.09.2011. (08:15)    -   -  

  • WebReporter

    Sva ta priča 'hoću-neću' je samo priča. Mi izbora odavno nemamo, samo nemamo ni političara ili medija koji bi to narodu pošteno priznali. A i narod je naivan pa misli da ima neku 'moć' te da nešto može odlučivati o svojoj sudbini...
    Na temlju čega bi to, molit ću lijepo, mogao? Imamo li išta vrijedno i jedinstveno zbog čega bi nam se bilo tko trebao uvlačiti u guzicu, imamo li akumuliranih bogatstava toliko da si možemo priuštiti bilo kakvu neovisnost o drugima i tuđim novcima? Imamo li bilo kojih 'skupih' prirodnih resursa ili energenata? Jesmo li vodeći u svijetu i po jednoj stvari koja se zaista cijeni i lako se može dobro unovčiti? Ima li nas barem 30 milijuna pa da nas se 'boje' i uvažavaju barem zbog količine?
    Nemamo ništa osim 'lijepe zemlje', a neš ti resursa dok Bajs i ekipa vode turizam, koji ne služi ničem drugom nego za krpanje proračunskih rupa. (btw. sâm Amsterdam na backpackerima i ekipi u potrazi za dobrom travom, nikakvom 'elitnom' turizmu, golferima, jahtašima... ili Austrija samo na svojim toplicima – a gdje su tek Beč kao jedna od najpopularnijih svjetskih destinacija ili njihova skijališta – zarađuju više nego mi od čitavog turizma)
    Navodno smo bogati i vodom (iako taj podatak kao ni relevantniji izvor od 'pa bilo je na televiziji' te informacije nitko godinama ne može potvrditi ma gdje ih tražio, od UN-a do EU-a), ali i da je zaista tako to opet ništa ne znači dok nas svaka obilnija kiša poplavi, a dva sunčana tjedna uzastopce sprže urode... Da vlasništvo – VLASNIŠTVO, ne koncesije ili zakupe – nad izvorima podzemnih voda u vidu Agrokora, Coca-cole i gomile manjih firmi, koje će prvom prilikom pokupovati razni međunarodni konglomerati, niti ne spominjem...
    A izmišljotina je (@moderni strvinari) da je netko u 'medijskoj blokadi'. Pa barem smo se ovdje naučili zgražati čega svega ima na tom 'trulom Zapadu', od pokušaja registiranja stranaka pedofila i pobjeda pirata na lokalnim izborima do medija i glasila takve provenijencije da pristojnom čovjeku bride uši od razine gluposti, zatucanosti ili mržnje...
    Odi u Europski parlament i uzmi raspored zastupnika po bojama pa će ti netko od volontera lijepo objasniti – istina, kao da te pripremaju da ćeš upravo vidjeti jednoroga ili neku drugu mitsku životinju, ali će ti pristojno objasniti tko je tko – a između ostalog spektra, da su ovo crno i smeđe – euroskeptici; ovi crni su za to da njihova zemlja izađe iz EU, a ovi smeđi su za to da se EU raspadne... (malo sam slijep na boje pa sam možda pobrkao smeđe i crne)
    Sve lijepo i po pravilima. Ako se ne snalaziš sa shemom velike dvorane, čak ti u rukom pokažu gdje sjedi ta čeljad. Malo se propneš na prste pa vidiš da nemaju ni rogove niti im sumporna para šiklja kroz nosnice nego lijepo sudjeluju u raspravi k'o sva ostala djeca, a u njihovim su im zemljama građani dali više glasova nego nekim drugim kandidatima, ovog ili onog usmjerenja.
    Tko nama brani da za Europski parlament biramo Antu Đapića ili Nenada Ivankovića ili Ružu Tomašić? Možda bi se bolje borili za našu budućnost od nekih eurofila, ali gledajući ih sve ove godine ne vjerujem da su sposobni i za što drugo osim za lupetanje i jeftini, bezidejni & prozirni populizam.

    avatar

    27.09.2011. (10:55)    -   -  

  • Razmišljanja o aktualnim temama

    cinjenica je da smo se borili za slobodu i da sad opet ulazimo u neki savez, ali isto tako je i cinjenica da smo sami preslabi i da cemo vec na ovaj ili onaj nacin biti nekom podredeni. zaduzeni smo vani vise nego sto cijela hrvatska vrijedi tako da ce nas lako oni natjerat da im se pridruzimo.

    avatar

    27.09.2011. (12:30)    -   -  

  • gali

    potpisujem MIŠKA 300%!!!NE!!!

    avatar

    27.09.2011. (23:58)    -   -  

učitavam...