Komentari

Novi predsjednik je Ivo Josipović

Dodaj komentar (17)

Marketing


  • Vidi pisme ove

    sve je to samo dobro izrežirana predstava, ništa više...

    svi smo mi odavno kupljeni i prodani...

    političari su samo glumci, koji rade po nečijem scenariju...

    ništa mi ne biramo, osim hoćemo li gledati tu predstavu ili ne,

    to je sve...

    avatar

    10.01.2010. (23:05)    -   -  

  • Anton Serdar

    slažem se

    avatar

    11.01.2010. (03:08)    -   -  

  • Juran

    Nema na svijetu države koja automatski usrećuje lijenčine. Neće to moći ni Hrvatsku pa bilo na njezinu čelu i stotinjak Josipovića. S jedne strane Hrvati rade malo i loše, a s druge strane naše tzv. političke elite zapravo su naobičnija politička krama koja je društvu samo na teret a na nikakvu korist. Od ovih izbora koristi će imati jedino Josipović osobno jer će mu se plaća povećati dvostruko. Mi svi drugi i dalje ćemo lajati na mjesec.

    avatar

    11.01.2010. (13:23)    -   -  

  • Pravaš

    Smješnih li izbora, a još smješnije parole. Hrvatska je izabrala pravdu! Molim? Nasmijavajte nekog drugog, jer pravdu ćete dugo čekati. Čisto sumnjam na pravdu iz europske kuhinje i iz haškog suda!

    Bog i Hrvati!

    avatar

    11.01.2010. (14:03)    -   -  

  • Sadako's apprentice

    ^^ umjesto desničarskog njurganja, mogli ste barem pozdraviti izabiranje "manjeg zla".
    Ali previše vas peče što rođo nije zasjeo, vidim.

    avatar

    11.01.2010. (14:44)    -   -  

  • - Same Girl -

    Potpisujem riječi bloga : Vidi pisme ove !
    ovaj predsjednik je komaa -.-

    avatar

    11.01.2010. (15:20)    -   -  

  • Bocaccio

    pobjednik se veseli a gubitnik tuguje. oboje kokodacu. bas kao u ciklusu Bocacciovih basni za velike i male u kojima perad zivotinjske farme na kraju i koncu zavrsava u gazdinom loncu.

    niti jedan kandidat ne zasluzuje niti ima ono nseto iza ceg bi pametan i dobronamjeran covjek stao. netko je morao pobijediti a netko izgubiti. niti je Bandic desnicar nit' Josipovic ljevicar (jednako tako Suzana i Zoki). predsjednik je pak samo fikus koji moze kokodakati (umislit' si da je kaktus) ali nista ne moze uciniti za javno dobro sto ga ne iskljucuje da ucini nesto za osobno dobro (primjer predsjednika na odlasku).

    sto se promisljanja o gazdi zivotinjske farme tice, stanovnici najprije trebaju dobro promisliti o tome koliko su svaki pojedinacno duzni stecajnom upravitelju i koliko su uzaludnosti izgubili troseci bez pokrica pocevsi od sebe osobno jer tako nastaje ono javno. pa se u krajnosti MI svodi na JA.

    nit ce ljevica, nit desnica, nit fikus a ni kaktus napraviti nesto za malogog Ivicu i Maricu. nit Ivica moze nesto napraviti za Maricu, a ni orbnuto, vec satko za se.

    za se, u se i za svoje kljuse.

    avatar

    11.01.2010. (18:28)    -   -  

  • Milijunas

    Sretan sam sto je pobijedio moj bivsi profesor. Bio je uvijek strog i pravedan.

    Nisam za njega glasao jer ne zivim vise u Hrvatskoj, pa mi moralna nacela to nedopustaju.

    avatar

    11.01.2010. (18:53)    -   -  

  • Pravaš

    Koga peče što "rođo" nije predsjednik? Mene sigurno ne, jer niti ja, a niti moja stranka nismo podržali ni "rođu", ni Ivu, jer se kosi pravilima da desnica podrži bivše komuniste, koji bi u svakoj pravnoj državi bili lustrirani, za što se na kraju i zalaže naša stranka HSP1861! Nikada naša stranka nije i neće podržati nikave takozvane reformirane komunjare! Lijep pozdrav

    avatar

    11.01.2010. (20:34)    -   -  

  • Helix

    :))) da, to bi bio BORG predsjednik. Ja bih još dodala V. Pusić i Primorca. A mi bi valjda bili radilice.

    avatar

    12.01.2010. (14:53)    -   -  

  • SPIG

    Nažalost, od Josipovića ništa. Isto kao kod Mesića, ali ovaj je bar pričao nekakve polupismene viceve. No ipak puno bolji od Bandića, koji sigurno ne zna koliko hrvatski jezik ima padeža.

    avatar

    12.01.2010. (20:35)    -   -  

  • Dosanjana

    Iako sam bila premlada da bih u njima sudjelovala, sjećam se izbora u bivšoj Jugi kad (nam) je Partija ponudila svoje kandidate - na komadu papira njih pet-šest pa se vi, rajo, igrajte izbora. Isto tako je i sada. Nikako mi nisu jasni likovi koji su oduševljeni pobjedom Josipovića nad svojim STRANAČKIM KOLEGOM Bandićem, pa on je do jučer bio u Partiji!
    Tako da smo, eto, u ovom drugom krugu imali prave pravcate partijske izbore - bez izbora, bez mogućnosti, bez napretka. I mi smo, kao i mnogi drugi narodi, još jednom dokazali da je demokracija najobičnija farsa, a kod nas ponaročito uzevši sve u obzir.
    x(

    avatar

    13.01.2010. (11:37)    -   -  

  • Sany PUNK psssss

    pa da barem on nego bandić

    avatar

    13.01.2010. (19:45)    -   -  

  • Pravaš

    Ovo što je napisala Dosanjana, potpisujem. Partijski izbori, bez ikakvih drugih mogućnosti. Čudim se našem narodu, kojem je komunizam bio teret 45 godina, a opet biramo udbokomuniste. Nama treba komunizam i diktatura, jer očito neznamo što je to demokracija....

    Netko mi je napisao mail da je Bandić zlo, a Josipović dobra zvijezda Hrvatske i da se ništa neće promjeniti, ni valuta, ni odnosi prema srbiji, ni glavni grad SRH, a da je naš narod žilav i da će sve prebroditi bez problema. Ja sam odgovorio ovako:

    Hrvatska je birala izmedju dva crvena zla, samo jedno zlo je pobjedilo (Josipović), a nezavisno crveno zlo (Bandić) je izgubilo.

    Imamo crvenu zvijezdu! Biti će promjena!
    Uskoro ćemo imati i novu valutu! (euro-teuro)
    Rasprodanu i opljačkanu Hrvatsku! Imamo je već (zna se)
    Uskoro ćemo imati robovsku Hrvatsku! (žilavi narod će opet biti rob)
    Sjedište robovske Hrvatske biti će Haag! (već je nekoliko godina, a sapunica se samo nastavlja)

    Pa onda žilavi narode, živjela crvena Hrvatska i crvena banda!

    avatar

    15.01.2010. (06:38)    -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    draga djeco ne bojte se, ovo iznad su posljedice kompota od bunike...

    avatar

    16.01.2010. (13:29)    -   -  

  • Tipster analitičar

    bravo svaka čast

    avatar

    22.09.2010. (17:41)    -   -  

  •  
učitavam...